Superhjälte inom service till kundserviceteam i Strömsund

Superhjälte inom service till kundserviceteam i Strömsund

Arbetsbeskrivning

Tycker du om att ge kunder den bästa servicen? Söker du ett jobb där du får utveckla dina talanger inom kundbemötande? Är du social och trivs i en kommunikativ roll där du får arbeta både självständigt och i team? Då ska du läsa vidare! Nu söker vi flera positiva och engagerade kundservicemedarbetare till vårt team i Strömsund.

Arbetsbeskrivning
Vi söker just nu fyra personer som ska jobba i ett av våra kundserviceteam. Det är två delar av detta team som behöver förstärkning, två personer till Coop Poäng och två till Coop Kundkontakt.

På Coop Kundkontakt hanteras frågor om Coops erbjudanden, produkter och reklamationsärenden. Tjänsten innebär att självständigt söka information om olika matvaror samt receptinspiration för att hjälpa kunderna med sina frågor.

På Coop Poäng arbetar man med mejl och inkommande samtal rörande frågor om Coops poängsystem, erbjudanden och hemsida samt tillkommande administration. Kundkontakt kan även ske genom utgående telefoni/mejl beroende på ärende.

Bakgrund
Vi söker i första hand dig som är en serviceinriktad och initiativtagande person som vågar ta egna beslut. Du uttrycker dig väl i tal och skrift. Rollen kräver att du är noggrann och har förmågan att ta till dig information snabbt både muntligt och skriftligt. Vi ser också att du är flexibel och hjälpsam.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundservice och/eller butiksvana inom matvaruhandel. Det är även meriterande om du har en datorvana.

Övrig information
Du kommer att arbeta 20-40 timmar i veckan och arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 8-18. Start är omgående med hänsyn till andra åtaganden.

Barona sitter i fräscha lokaler i Ulriksfors, några kilometer från centrala Strömsund. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, teamaktiviteter, frukostar och massagebidrag. Genom vår Barona Akademi får du en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog med kollegor och rapportering till närmsta chef.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Terese Hammargren, terese.hammargren@barona.se eller Elin Nilsson, elin.nilsson@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 4 platser
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 augusti 2022
  • Ansök senast: 12 september 2022

Liknande jobb


Handläggare till MSB:s nya svarstjänst

Handläggare till MSB:s nya svarstjänst

1 november 2024

1 november 2024

1 november 2024