OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi en konsult som har ett brinnande intresse för IT, erfarenhet av Sharepoint samt gillar att ge bästa möjliga service.
Du kommer att bevaka supporten som innefattar 2nd och 3nd line till användare inom organisationen. Du kommer främst att arbeta med telefon och mail som närmsta verktyg men det kan även förekomma OnSite ärenden. Vidare kommer du att arbeta med SharePoint, se till att allt fungerar, komma med nya förslag och lösningar kring hur organisationen på bästa sätt kan använda verktyget.
Du kommer att arbeta ute hos Ateas kund, som är ett stort internationellt företag.
Start: Omgående.
Arbetstider: Kontorstider, 08-17.
Plats: Stockholm.
Anställning: Du kommer till en början vara anställd utav oss på Magna men arbeta ute hos kund.
Kundföretaget
Atea är svenska landslaget i it-infrastruktur som har samlat it-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Medarbetare som brinner för att vara med att bygga ett bättre Sverige med hjälp av it, medarbetare som tar personligt ansvar och sätter laget före jaget. För Atea är det viktigt att du liksom företaget lever dessa värderingar.
Din profil
Vi ser gärna att du har gått en yrkesförberedande utbildning inom relevant område. Du har cirka 4-5 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som ovan. Du har erfarenhet av SharePoint 2010, SharePoint Online 2013, MS Office 2013, MS Office 365. Då företaget som du ska arbeta hos är internationellt kräver vi att du kan tala och skriva engelska obehindrat.
Som person är du serviceminded och strävar alltid efter att göra användare nöjda. Du är lösningsorienterad, trivs med att lösa problem och komma med nya förslag samt ideér. Vidare är du ordningsam och strukturerad, samtidigt som du gillar att tänka kreativt. Du ska trivas med att jobba i team där samarbete är A och O.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Sandra Erdös på tel. 08-501 685 18 alternativt sandra.erdos@magna.se
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Kontaktpersoner på detta företaget
Emma Henriksen
Louisa Björklund
Frida Bergman
Marcus Nilsson
Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy
Johanna Lindholm
Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11