OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Superuser IT / Customer Support sökes för kunds räkning med placering i Jönköping. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Som First line IT-support för enheten och allmänt ansvarstagande för IT-relaterade frågor kommer Du att ansvara för den dagliga driften så som att arbeta i och med vårt administrationssystem Prologs samt med övriga närliggande IT-relaterade frågor. Vid sidan om IT-supportrollen ligger också en betydande del administration kopplat till de kunduppdrag vår uppdragsgivare har. Kvalifikationskrav * Gymnasieutbildning * Behärska svenska och engelska i tal och skrift * Kunskaper om administrationssystem är meriterande * Kunskaper i LAN/WAN * Kunskaper i Access * I övrigt goda kunskaper i officepaketet är meriterade * Relevant eftergymnasial påbyggnadsutbildning är meriterande Som person bör du Uppvisa en positiv och respektfull attityd mot andra. Vara ärlig, öppen och pålitlig. Arbeta effektivt som en del i ett team. Som person ställer du dig bakom teambeslut och bidrar till att bygga en teamkänsla. Samarbeta med andra för att uppnå teamets eller verksamhetens mål. Dela information, kunskap, ideer och erfarenhet öppet med andra. Leverera utmärkt service och kvalitet till externa och interna kunder. Förstå och vara lyhörd för kunders behov och kontinuerligt sträva för att möta kundernas förväntningar och krav med utgångspunkt från kundavtalen. Följa riktlinjer och arbetsinstruktioner för säkerhet, arbetsmiljö och hälsa samt kräva att andra ska göra detsamma. Arbeta för att uppnå arbetsrelaterade mål och vara villig att ta ett utökat ansvar. Följa dokumenterade riktlinjer och instruktioner. Ha drivkraft, vara lojal samt visa engagemang för arbetsuppgifterna. Leverera resultat genom att analysera och lösa problem på ett strukturerat sätt samt komma med förslag på förbättringar.