Superuser Kundsupport till e-handelslager

Superuser Kundsupport till e-handelslager

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceinriktad person med tidigare erfarenhet av kundsupport?

Dina Ansvarsområden

Vi på Insitepart driver Cellbes nya lager på Viared i Borås. Nu söker vi dig som vill vara en länk mellan centrallagret och Cellbes team på kundcenter. Du ingår i Insiteparts driftsorganisation på lagret och rapporterar till vår Team Leader för Superusers. Rollen omfattar administrativa uppgifter med fokus på kundsupport. Det är av vikt att man har en förståelse för hela verksamheten och på så sätt kan bidra med att koordinera och hitta lösningar för organisationens bästa.

Arbetsuppgifter
- Svarar på och supporterar kundärenden i samarbete med övriga driftresurser
- Skapar rutiner inom ditt ansvarsområde samt utvecklar dem och säkerställer att de efterlevs
- Kontrollerar avvik och säkerställer att de hanteras enligt gällande rutin
- Deltar på mötesforum inom ditt ansvarsområde


Du som person
Vi söker dig som har ett strukturerat arbetssätt, är noggrann och gillar att skapa ordning inom dina ansvarsområden. Du har förmågan att se förbättrings- och utvecklingsmöjligheter och tar initiativ till att de frågorna drivs framåt. Då du i din roll har mycket kontakt med interna och externa parter så är det viktigt att du har en god kommunikativ förmåga samt är professionell och serviceinriktad i ditt bemötande. Arbetsuppgifterna och inkommande ärenden kan vara av både känd och okänd karaktär därför krävs det att du har en god förmåga att hitta lösningar på dom utmaningar som uppstår. Tempot kan vara högt samtidigt som din hjälp kan behövas på flera fronter så är det viktigt att du är flexibel och har en förmåga att prioritera i stressiga situationer.

Villkor
- 18 år
- Arbetstid 07.00-16.00
- Meriterande med tidigare erfarenhet av lagerarbete
- Krav på tidigare erfarenhet av kundsupport
- Meriterande med tidigare erfarenhet av en roll som koordinator eller från en annan ledande befattning
- Mycket god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska
- God systemvana samt goda kunskaper i Officepaketet


Låter detta som din nästa utmaning?
På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person.

Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater. I den här rekryteringsprocessen tillämpar vi bakgrundskontroll på slutkandidaterna. Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Fredrik Ruohonen på fredrik.ruohonen@insitepart.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Insitepart
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 augusti 2022
  • Ansök senast: 18 september 2022

Liknande jobb


23 december 2024

Lageransvarig till Skanska Rental!

Lageransvarig till Skanska Rental!

29 november 2024

Leveransmottagarassistent

Leveransmottagarassistent

20 december 2024