OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Job description
Ensure 100% availability of material and cost of transportation. Balance material availability, inventory turns and freight. Functional systems manager for logistic systems.
Main tasks;
- Ensure on-time deliveries of customer orders and on-time materials procurement. Inventory control and management, optimizing of inventories, analyze customer forecast, forecasting for planning capacities materials (in-house, suppliers) incl containers, tools, manpower and machinery, fit all requirements of customers, supplier and internal customers.
- Documentation about all inbound and outbound shipments and set up action plans to establish the targets (transport on tactical level). Monitoring and optimization of freight costs. Discuss supply/transport plan with logistics service provider (operational level).
- In case of model changes: discuss run-out planning, clean supply chain, prepare eventual claims towards customer. Review supplier performance and support new product/line launch.
- Follow all Health & Safety and environmental requirements that are defined on work instructions or communicated in training. Follow required emergency prevention and operational controls.
- Report all accidents, occupational illnesses and emergencies. Apply, execute and maintain function related issues.
Who are you
Commercial education or degree as technician. 3-5 years in the automotive or comparable industry or in a logistics department. Computer skills, MS office, MFG/Pro, Technical comprehension,advanced logistics knowledge, good presentation skills, negotiation skills.
Ability to cooperate with people of different levels inside/outside the company and to interact with team to reach team goals and business objectives. Ability to empower others to achieve results through motivation, recognition and performance feedback. Ability to express information in a manner appropriate to different levels of people & to lead negotiations. Ability to recognize, respond to customer expectations with sense of urgency and even increase expectations. Ability to take actions, decisions & to generate ideas, products, processes in promised timely manner; involvement in designs or other work requiring creative imagination. Ability to take full responsibility for decisions & results even when all elements are not under individual direct control.
Vad kan vi erjbuda dig (OBS! end.uth!)
Vår verksamhet bygger på att våra anställda trivs och vill stanna hos oss. Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Tillsammans med våra konsulter driver vi dessutom ett antal nätverk inom olika kompetensområden som vi kan erbjuda dig tillträde till.
Manpower eftersträvar mångfald
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Kontaktperson
Välkommen att söka tjänsten med registrerat CV via länken nedan. För frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Carl-Henric Möller 031-617235 eller via carl-henric.moller@se.experis.com från och med den 5/8.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Sjöberg
08-736 29 59
Lisa Lundeberg
08-4523367
Sonja Sand
016-15 57 37
Anna Aurell-Sundvall
08 - 736 29 66
Nina Rydingsvärd
013-355505
Hanna Eriksson
+4611194358
Magnus Carlhielm
0470-745587
Mattias Larsson
042 37 16 12
Camilla Rippe
031-61 72 67
Åsa Mårtensson
031-61 72 20