OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Siljansnäs Hotell bytte ägare 2021 och genomgick omfattande renoveringar inför nyöppningen i maj samma år. Utvecklingen av såväl fastigheten som hotelldriften är i fortsatt fokus och vi jobbar dagligen för att skapa den bästa hotellupplevelsen för våra gäster.
Vår vision är att vara en av Dalarnas mest minnesvärda hotellupplevelse där maten står i centrum i symbios med den vackra vy som hotellet erbjuder. Detta inkluderar mycket god service, fräscha och rymliga rum, aktiviteter runt hotellvistelsen samt ett brett och genomarbetat dryckesutbud.
Nu söker vi en som vill vara med och utveckla samt driva Siljansnäs Hotell framåt som ansvarig på vår städavdelning.
Som Supervisor inom hotellstäd hos oss kommer du vara en del av ansiktet utåt mot våra gäster, därför ser vi gärna att du är:
Noggrann och organiserad.
Ansvarstagande.
Serviceinriktad och social.
Självgående såväl gillar att arbeta i grupp.
Att jobba som Supervisor inom hotellstäd är kul och du ser tydligt resultatet av din insats. Var dock uppmärksam på att jobbet ibland är fysiskt krävande.
Dina arbetsuppgifter innebär bland annat:
Att ha ett trevligt bemötande mot gäster.
Planering av daglig och veckostäd.
Leda säsongspersonalen i det dagliga arbetet.
Säkerställ att städningen alltid håller förväntad nivå.
Städning av rum och allmänna utrymmen enligt uppsatta riktlinjer.
Sortering och hantering av tvätt.
Inventering och beställning av linnen och handdukar samt övrigt städmaterial.
Hjälpa till att packa upp varor vid leverans och hålla ordning på lagret.
Hålla rent och snyggt kring din arbetsyta.
Hjälpa till på övriga delar av hotellet vid behov, exempelvis under frukosten.
Vi ger nödvändig utbildning av de olika delarna på plats. Jobbet är med start omgående och tillsvidare med 6 månaders provanställning. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet.
Välkommen med din ansökan och CV till alexander@siljansnashotell.se.