Supervisor Teknisk Service

Arbetsbeskrivning

På NetOnNet för vi en envis kamp mot stora prislappar på hemelektronik.Vi säljer direkt från lagerhyllan, både på nätet och i våra Lagershopar landet över, till priser som gör att allt fler upptäcker att det lönar sig att kolla med oss först.Kombinerat med Internet bedriver vi ett unikt koncept med försäljning direkt från våra Lagershopar i Borås, Ullared, Stockholm, Göteborg, Malmö, Kalmar, Örebro, Linköping och Västerås.I anslutning till lagerhyllorna har vi kopplat upp datorer där du har tillgång till hela vårt sortiment med pris- och produktinformation.På vägen in finns kundvagnar som du använder när du på egen hand plockar till dig det du behöver.Allt från stora TV-apparater till sladdar, band, väskor mm.Bolaget startade i mars 1999 och har sitt huvudkontor i Borås.Vi finns även i Norge med internetförsäljning sedan maj 2006.Supervisor Teknisk Service Inom NetOnNet finns en central avdelning för retur- och reklamationshantering.Avdelningen består av 19 personer som arbetar i ett högt tempo med kunden i fokus.Avdelningen har ett tätt samarbete med flera externa parter, så som leverantörer och verkstäder gällande service och reparationer.Vi behöver stärka avdelningen med en Supervisor. Tjänten: Som Supervisor ansvarar du för den dagliga driften av avdelningen, du drivs av att förbättra kvaliten i arbetet men samtidigt öka effektiviteten.Ditt arbete kommer innebära att se över hela det operativa returflödet för att säkerställa att vi håller låga kostnader och hög kundnöjdhet, troligen kommer detta innebära en del arbete i projektform vid sidan av den dagliga supporten av avdelningen. Det kommer att ställas höga krav på din förmåga att exekvera och nå resultat men även din analytiska förmåga i att finna förbättringsområden. Rollen som supervisor är ny för avdelningen varför viss möjlighet till att påverka rollens utformning finns.Rapportering sker direkt till avdelningschefen.Erfarenhet/- Kompetensprofil: - Minst 2 års tidigare erfarenhet från att leda en grupp.- Erfarenhet från liknande uppgifter.- Du har ett brinnande intresse för hemelektronik - PC-vana samt goda kunskaper i Officepaketet är ett krav.- Tidigare erfarenhet från kundsupport i butik eller kundservice är meriterande.- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska. Personlighetsprofil: Du har ett strukturerat sinne, tycker om att lösa problem och letar ständigt efter förbättringar i kvalite och effektivitet med kunden och företaget i fokus.Du har en naturlig förmåga att leda och stimulera andra och ser det som naturligt att utveckla andra och få dem att växa.Arbetet erfordrar en analytisk och teknisk förmåga och kräver snabba, men noggrant uttänkta beslut. Märk din ansökan med "Supervisor teknisk Service".Intervjuer kommer att hållas kontinuerligt.

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Wikström
033-7225910
Elma Pozder

Johannes Hedlund

Jim Claesson
033444747
Annika Rådberg
0704-203872
William Levinsson
033-444734
Paula Claesson

Nils Ryberg
033-44 47 46
Martina Lundgren

Andreas Tärnegård

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Speed Professionals AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 15 november 2010
  • Ansök senast: 25 november 2010

Besöksadress

Verkstadsgatan 14 50462 Borås
None

Postadress

Verkstadsgatan 14
Borås, 50462

Liknande jobb


17 december 2024

16 december 2024