OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du att arbeta i en internationell miljö i ett företag med starkt fokus på tillväxt? Som Supervisor är Du ansvarig för utveckla medarbetare, kundrelationer och vår leverans av teknisk support till forskare inom läkemedelsindustrin. Brinner Du för ständiga förbättringar och är kommunikativ då är detta tjänsten för Dig! Sök redan idag då urvalet sker löpande.
CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence) som genomsyrar allt vårt arbete och det är viktigt för oss att Du som medarbetare delar dessa värderingar med oss.
CBRE´s uppdrag är att säkerställa att vår kunds forskare har tillgång till väl fungerande teknisk utrustning. I rollen som Supervisor arbetar du som tekniker ca 50% av din tid och resterande tid som Supervisor för teamet, vilket innebär att du ansvarar för att planera jobbet och följa upp överenskomna aktiviteter med teamet
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Delegera och koordinera den dagliga leveransen mot kunden
Utföra reaktivt arbete och service av utrustningar samt andra relaterade uppgifter
Teknisk rådgivare till driftchef och kund
Efterleva leverans och kvalité till kund enligt avtal
Rådgivare och assistera driftchef på olika forum gällande leverans och kvalité
Ansvarig för att dokumentation efterlevs enligt riktlinjer från kund
Säkerställa att arbete som utförs sker enligt gällande krav på arbetsmiljö och QHSE
Säkerställa att aktuella myndighetskrav uppfylls
Bidra till lagarbete genom att utföra och uppnå gruppens uppsatta mål
Utför andra förekommande arbetsuppgifter inom ramen för anställningen
Tillsammans med driftchef säkerställa en fungerande och effektiv planering och uppföljning av de arbetsuppgifter som utförs av tekniker.
Supportera och säkerställa en tydlig efterlevnad av inköpsprocessen för reservdelar och resurser i samarbete med ansvarig driftchef
Aktivt efterfråga och driva rapportering av olyckor och tillbud samt till dessa kopplade åtgärder
Efterfråga och supportera förbättringsarbete i den dagliga verksamheten för att nå effektiva processer och arbetssätt
Vi söker dig som är/har:
relevant teknisk utbildning och minst 3 års erfarenhet
erfarenhet av tredjepartsrelationer
kommunikativ förmåga
strukturerat arbetssätt
affärsmannaskap
kundfokuserat förhållningssätt
god datakunskap inom Officepaketet
mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal och skrift
För att lyckas i rollen är du lösningsorienterad med en god samarbetsförmåga. Du är ansvarstagande och tar egna initiativ samt är bra på att slutföra arbetsuppgifterna. Du stimuleras av en miljö som utmärks av stort engagemang och där förmågan att hantera snabba förändringar, kommunicera samt skapa goda relationer är av stor betydelse.
Vi erbjuder en omväxlande tjänst i en global organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Vi är stolta över att LinkedIn 2017 utsåg CBRE till ett av världens 20 bolag där talanger helst vill arbeta och att Forbes 2018 valde ut CBRE till en av de bästa arbetsgivarna för kvinnor. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och med placering i Mölndal. Utvärdering sker löpande, och vi vill ha din ansökan senast 2020-05-15
Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta: Site manager Philip Parks tel +46730857967.
I den här rekryteringen har vi valt rekryteringskanaler varför vi undanber oss samtal från rekryteringsföretag.
CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 100 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster via våra cirka 530 kontor över hela världen och omsatte 2019 23,9 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom facilities management, projekt och rådgivning.