Supplier Activation Responsible

Arbetsbeskrivning

Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.Vi söker nu dig som vill arbeta internationellt och kan resa i tjänsten.Detta är ett tillfälle för dig som vill arbeta internationellt och växa i relation mot kund.Några viktiga egenskaper: - Noggrann och ordningssam - Drivande - Självgående - Van vid kundkontakt - Proffessionellt kundbemötande - Strukturerad - Tidigare relevant arbetslivserfarenhet - Flytande Svenska och Engelska Vi letar efter en noggrann och strukturerad person som trivs med administrativa arbetsuppgifter.Du ska kunna jobba självständigt och vara drivande som person.Eftersom arbetet innebär en hel del kundkontakt ser vi gärna att du är en god kommunikatör.Detta är ett internationellt företag och koncernspråket är Engelska.Du bör även kunna något av följande språk: Norska Danska, Finska, Tyska, Franska och/eller Spanska Vi erbjuder en öppen och informell arbetsplats belägen i fina lokaler centralt i Stockholm.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kelly Services AB
  • 2 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 4 mars 2008
  • Ansök senast: 3 april 2008

Besöksadress

Regeringsgatan 77
Stockholm

Postadress

Regeringsgatan 77
Stockholm, 11139

Liknande jobb


25 november 2024

Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024