Supplier Documentation Administrator

Supplier Documentation Administrator

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Vår kund är ett globalt företag. De är ett av världens ledande företag inom sin bransch. Till deras kontor i Stockholm, Kista, söker vi nu en Supplier Documentation Administrator. Vid en eventuell telefonintervju med ansvarig rekryterare kommer du få mer information om företaget.

Din roll

I rollen som Supplier Documentation Administrator kommer du att stötta inom inköp men även hantera en del administrativt arbete.



Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Skapa avtal med nya leverantörer
- Avtals-/leverantörshantering
- Samarbete med logistikavdelningen
- Implementering av nya leverantörer och insamling av dokumentation från leverantörer
- Uppdatera nuvarande kontrakt




Detta är ett konsultuppdrag på minst 7 månader med möjlighet till förlängning. Du blir anställd av Clevry och arbetar ute hos vår kund på deras kontor i Kista. Vid en eventuell telefonintervju med ansvarig rekryterare, kommer du få mer information om företaget och arbetsuppgifter.



Din profil

Vi söker dig som har:

- 2-3 års erfarenhet av inköp
- Mycket goda kunskaper inom Excel
- Kommunicerar flytande på både svenska och engelska




Det är meriterande ifall du har:

- Erfarenhet av SAP, masterdata och kontraktsdokumentation
- Erfarenhet inom taktiska/strategiska inköpsuppgifter




Som person önskar vi att du: - Är detaljorienterad och har en stark analytisk förmåga
- Har en mycket god kommunikativ förmåga när det kommer till att kommunicera med leverantörer och intressenter
- Är en lagspelare som förstår vikten av ett bra samarbete
- Är utvecklingsorienterad och gillar hitta nya arbetssätt



Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 mars 2022
  • Ansök senast: 31 augusti 2022

Liknande jobb


Inköps och e-handelsexpert

Inköps och e-handelsexpert

22 november 2024

Sourcing Manager Software

Sourcing Manager Software

22 november 2024

22 november 2024

21 november 2024