OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vår kund inom industribranschen en Supplier Documentation Administrator för teamet i Skandinavien och som kommer att stödja sourcingspecialister inom installation och arbeta med att genomföra inköpsplaner. I denna roll arbetar du även tillsammans med lokala verksamheter för att samla in och analysera utgiftsdata och affärskrav.
Arbetsuppgifter:
• Implementera nya leverantörer
• Assistera supportkategoriansvariga i deras dagliga arbete
• Dokumentation och administration av leverantörsbas
• Löpande administrativa uppgifter som till exempel dokumentation insamling från leverantörer
• Hantera inköpssegmentet som innefattar avtals-/leverantörshantering och samarbeta med logistikavdelningen
Vem är du?
Vi ser att du har 2-3 års erfarenhet av att ha arbetat med inköp, gärna inom SAP, masterdata, kontraktsdokumentation och leverantör onboarding sen tidigare. Förutom detta ser vi att du har erfarenhet från att ha arbetat med taktiska/strategiska inköpsuppgifter. För att lyckas i rollen behöver du ha ett analytiskt och strategiskt tänkande, ha ett öga för detaljer, duktig på att kommunicera och ha förmågan att driva förändring i en miljö där den ena dagen inte är den andra lik. Vi ser även att du har förmåga att hantera projekt självständigt, pratar och skriver på engelska och svenska utan problem och har goda kunskaper inom Office-programmen. Du tycker om att ge bra service och strävar alltid efter att möta kundens behov på allra bästa sätt samt är villig att förstå kundens behov. Du är nyfiken på kundens verksamhet, säkerställer effektiv service och är villig att förstå kundens utmaningar. Du tar kundklagomål på allvar och strävar alltid efter sätt att förbättra dem.
Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet, vilket innebär att du kommer vara anställd på Jurek men arbeta hos vår kund. Det är ett heltidsuppdrag som förväntas starta i juni och pågå i 7 månader framöver med chans till förlängning. För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Lilly Engfeldt på lilly.engfeldt@jurek.se
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management. Välkommen med din ansökan via www.jurek.se.
Sökord: Supplier Documentation Administrator, SAP, leverantörshantering
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52