Supplier Quality Coordinator till Paulig!

Supplier Quality Coordinator till Paulig!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som vill arbeta som Supplier Quality Coordinator hos Paulig i Mölndal! För att trivas i rollen tror vi att du är en person som lägger stor vikt vid noggrannhet samt har en såväl analytisk som kommunikativ ådra. I rollen står även samarbete, koordinering och kommunikation i fokus. Låter detta som en tjänst för dig? Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Medarbetarna på Paulig förenas i strävan att utforska de bästa smakerna. Företaget är ett familjeägt internationellt livsmedelsföretag som grundades 1876 och är kända för kvalitetsprodukter inom kaffe, matkoncept, kryddor, växtbaserade produkter samt snacks-produkter. Pauligs produktsortiment innehåller välkända varumärken så som Santa Maria, Risenta och Poco Loco. Koncernen har idag cirka 2 300 medarbetare i hela 13 länder.

Som Supplier Quality Coordinator kommer du arbeta i Supplier Quality-teamet med huvudsakligt fokusområde att koordinera och administrera olika backoffice-uppgifter. Tjänsten är ett vikariat på 6 månader och du kommer att tillhöra en arbetsgrupp som består av 9 personer.

Du erbjuds


* Ett analytiskt arbete som innefattar kontakt med flera olika kontaktytor
* En möjlighet att bli en del av ett stabilt och attraktivt företag


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Analysera och hantera leverantörsrelaterade avvikelser och konsumentklagomål
- Hantera, kontrollera och uppdatera kvalitetsdokument
- Undersöka och analysera data och statistik kopplat till leverantörskvalitet
- Övriga administrativa uppgifter

VI SÖKER DIG SOM
- Har en relevant högskoleutbildning inom exempelvis livsmedel, kemi, mikrobiologi eller motsvarande. Alternativt har du arbetslivserfarenhet av att ha arbetat i en liknande roll tidigare
- Är obehindrad i både svenska och engelska i tal och skrift, då kommunikation internt sker på båda dessa språk
- Har arbetat i någon typ av affärssystem tidigare, med fördel Microsoft Dynamics AX
- Har grundläggande kunskap i Excel, Sharepoint och Teams
- Har ett tekniskt intresse

Som person är du


* Strukturerad
* Kvalitetsmedveten
* Kommunikativ


Övrig information


* Start: 9/1 - 2023
* Omfattning: Fulltid, vikariat på 6 månader
* Placering: Mölndal, med möjlighet till viss del arbete hemifrån


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 december 2022
  • Ansök senast: 10 januari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


HR praktikant

HR praktikant

20 november 2024

Rekryteringsadministratör

Rekryteringsadministratör

20 november 2024

Payroll and HR Coordinator

19 november 2024