OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagspresentation Bli en del av Saabs Framtid som Supplier Quality Engineer! Saab i Linköping söker nu en passionerad Supplier Quality Engineer (SQE) för att stärka deras dynamiska team. Ta chansen att arbeta i en världsledande organisation där innovation och kvalitet går hand i hand.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden Ditt uppdrag och möjligheter:
- Övervaka och revidera leverantörer mot branschstandarder och avtal.
- Spela en central roll i produkt- och designgranskningar.
- Leda initiativ för kvalitetsförbättringar, inklusive grundorsaksanalys och korrigerande åtgärder.
- Engagera dig i kontinuerlig utveckling genom att identifiera och driva kvalitetsförändringar.
- Vara en nyckelspelare i att säkerställa leverantörskvalitet för Saabs Aviation Services.
- Samarbeta i tvärfunktionella team med inköp och design för att garantera långsiktig leverantörssupport.
- Föra Saabs vision framåt genom att säkerställa att leverantörer uppfyller standarder.
Regelbundna affärsresor till leverantörer ingår i rollen, de flesta inom Europa och USA.
Din profil Vi söker dig som trivs i en dynamisk miljö, där både självständigt arbete och samarbete i team över organisationsgränserna är en del av vardagen. Du tycker om att bygga relationer, både inom företaget och med leverantörer. Du har en positiv inställning och känsla för service.
- Anpassningsbar och mångsidig, redo att hantera arbetsuppgifter som varierar i både komplexitet och omfattning.
- Ett kvalitetsmedvetet sinne, med erfarenhet av att arbeta enligt ledningssystem för kvalitet såsom EN ISO 9001.
- Internationell erfarenhet, erfarenhet av att arbeta med internationella leverantörer.
- Språkkunskaper, du behärskar både svenska och engelska flytande, i både tal och skrift.
- Utbildning som kvalitetsrevisor är en stor fördel, särskilt om du är en godkänd IRCA Lead Auditor med insikter i flygbranschens regelverk som EN9100, EASA Part 21G, och EASA Part 145.
Saab är en säkerhetsklassad arbetsplats vilket innebär att säkerhetskontroller kommer att genomföras innan anställning.
Bli en del av Unik Resurs – Din karriär och utveckling är vår prioritet! Vi värderar varje individs unika kompetens och engagemang. På Unik Resurs strävar vi efter att inte bara vara din arbetsgivare, utan en partner i din karriärsutveckling. Vi är ett team och genom regelbundna avstämningar jobbar vi tillsammans för att du både ska utvecklas och trivas i din roll som konsult.
Vårt erbjudande:
- Fast månadslön: Hos oss får du ekonomisk stabilitet med en konkurrenskraftig och pålitlig månadslön.
- Trygga anställningsvillkor: Vi följer kollektivavtal och erbjuder förmånliga försäkringar för din trygghet och välbefinnande.
- Personlig och professionell utveckling: Du kommer att ha kontinuerlig kontakt med din Konsultchef, som finns där för att ge både personlig support och professionell coachning.
- Unikt nätverk: Som en del av Unik Resurs är du aldrig ensam. Du blir en del av ett nätverk av professionella, där samarbete och stöd står i centrum.
- Kompetensutveckling genom Unik Academy: Vi investerar i din framtid genom kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöjligheter via vår Unik Academy.
Vi välkomnar dig att ta nästa steg i din karriär med oss på Unik Resurs. Ansök idag för att bli en del av vårt engagerade och framåtsträvande team!
Ansök redan idag! Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;
Alexandra Linder070 727 49 79alexandra.linder@unikresurs.se
Unik Resurs Välkommen till Unik Resurs!Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
#LI-Onsite, #LI-Hybrid
Kontaktpersoner på detta företaget
Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors
Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin
Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist
örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84