OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om du har något års erfarenhet av order, administration eller ekonomi och samtidigt är noggrann, strukturerad och har ett siffersinne. Då tror vi att rollen som supply administrator kan vara något för dig!
Vår kund som arbetar med utveckling och försäljning av drivmedel söker nu en administratör till deras supply chain grupp. Du kommer tillhöra ett team om sex personer som arbetar med förbättring och analys av drivmedelsflöden. Rollen är bred och du arbetar bland annat med att förvalta och stämma av varuflöden. Detta är ett konsultuppdrag på 12 månader och du kommer utgå från kontoret i Sundbyberg.
Mer om tjänsten och arbetsuppgifter
Kontroll av transaktioner från raffinaderier till bolagets depåer och bensinstationer samt löpande korrigera fellastningar och avvikande leveranser av bränsle.
Utföra avstämningar av dagliga in- och utgående balanser samt genomgång och analyser av depåsvinn.
Vid bokslut vara behjälplig med inventeringar och göra justeringar av felaktigheter och brister kopplat till tankar och pumpar på olika stationer.
Utföra viss fakturahantering och skapa inköpsordrar.
Systemhantering kopplat till produkters leveranser och uppsättning av kunder i säljsystemet.
Utöver detta vara flexibel att utföra arbetsuppgifter kopplat till avdelningen vid behov samt bidra till utveckling, förbättring och koordinering av processer. Viktigt för samtliga arbetsuppgifter är att skapa struktur och vara noggrann. Vidare bygger mycket av arbetet på att skapa relationer, vara kommunikativ mot interna och externa parter.
Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har ca två års erfarenhet av order, administration eller ekonomi. Som är strukturerad, noggrann och som tycker om administrativa arbetsuppgifter. Har ett siffersinne och är service minded. Om möjligt innehar du lämplig universitetsutbildning i ekonomi eller motsvarande och är flytande i Svenska och Engelska i tal och skrift.
Ansökan
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Titel:Supply administrator till bolag inom drivmedelsbranschen
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88