OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det här gör man som Supply Chain Administrator
Huvudsakliga uppgifter är administration inom logistik och ekonomi. Du hanterar och arkiverar dokument och förbereder betalningar till leverantörer. Du ansvarar även för fakturamatchning vilket bl.a. innebär kontakt med Julas Centrallager samt leverantörer för reglering vid avvikelser, fraktfördelning samt att bekräfta leveranser.
Det här är din bakgrund och erfarenheter
Du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom logistik. Erfarenhet från ekonomi är en merit. Vidare behärskar du svenska och engelska, både i tal och skrift. Du har goda kunskaper i Officepaketet. Vi lägger störst vikt vid personlig lämplighet.
Det här är du som person
Du är strukturerad och ordningsam och trivs med att ha mycket igång samtidigt. Du tar gärna egna initiativ då du har en förmåga att se vad som behöver prioriteras. Du trivs när du har många parallella arbetsuppgifter samtidigt och du får möjlighet att utföra dem självständigt. Genom ett strukturerat arbetssätt utför du ditt arbete effektivt och med god kvalitet. Du är en bra på att arbeta i grupp och är med och bidrar till en god arbetsmiljö.
Bra att veta
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds av 6 månaders provanställning på heltid med placering på Julas huvudkontor i Skara. Jula har kollektivavtal med Unionen för tjänstemän.
Så här söker du
Om du tycker att du passar in på beskrivningen ovan tveka då inte att söka direkt då vi sorterar och kan komma att hålla intervjuer löpande. Sista dag för att ansöka om tjänsten är 5 december.
Skicka in din ansökan genom att klicka på knappen "skicka in ansökan" ovan.