Supply Chain Administrator - Stockholm

Supply Chain Administrator - Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du en stjärna på SAP? Panasonic söker en Supply Chain Administrator

Panasonic söker nu en engagerad och noggrann Supply Chain Administrator med erfarenhet av att arbeta i SAP. I rollen som Supply Chain Administrator kommer du att vara en central del av leveranskedjan och ansvara för att effektivisera och koordinera logistiska processer. Tjänsten är ett vikariat fram till januari 2025 på heltid.

 

Är du rätt person för jobbet?

Det här jobbet passar dig som uppskattar en arbetsplats i ständig förändring mot det bättre, där ingen dag är den andra lik. Vi söker efter ytterligare en kreativ, ambitiös och kommunikativ kollega. Vi ser gärna att du har minst två års erfarenhet av att ha arbetat med liknande arbetsuppgifter i SAP.

 

Vi ser gärna att du

Har hanterat och övervakat orderprocesser i SAP-systemet
Minst 2 års erfarenhet av arbete med SAP inom supply chain eller logistik
Har koordinerat leveranser och transporter i samarbete med leverantörer och logistikpartners
Har uppdaterat och underhållit masterdata och produktinformation i SAP
Har analyserat och optimerat lagerhållning och leveransflöden
Har upprätthållit goda relationer med leverantörer och interna avdelningar
Har god datorvana
Har goda kunskaper i Officepaketet
Har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift
Har en stark analytisk förmåga och god systemförståelse
Har en god kommunikationsförmåga och förmåga att arbeta både självständigt och i team
Relevant utbildning inom logistik, supply chain management eller liknande


 

 

Personliga egenskaper

Strukturerad och noggrann
Proaktiv och lösningsorienterad
Flexibel och anpassningsbar i en föränderlig miljö
God samarbetsförmåga och serviceinriktad


 

Vi erbjuder

En spännande och utvecklande roll i ett framgångsrikt företag
Konkurrenskraftig lön och förmånliga anställningsvillkor


 

Har du de egenskaper vi efterfrågar så vill vi att du genast ansöker med ett CV och personligt brev. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Olivera Cvetkovic olivera.cvetkovic@kraftsam.se. 

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kraftsam Personal AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 maj 2024
  • Ansök senast: 2 juni 2024

Besöksadress

Karlbergsvägen 77
None

Postadress

Karlbergsvägen 77
Stockholm, 11335

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024