Supply Chain (Analyst)

Supply Chain (Analyst)

Arbetsbeskrivning

Sempers välkända varumärke borgar för samma höga kvalitet som det gjort sedan starten 1939. Idag är Semper ledande aktör i Norden inom barnmat, glutenfritt och modersmjölksersättning. Huvudkontoret ligger i Sundbyberg och produktionsanläggningar finns i Götene och Falun. Semper har 240 medarbetare i Sverige, Finland, Norge och Danmark och omsätter cirka 1,5 miljarder SEK. Företaget ingår i den internationella livsmedelskoncernen Hero Group, som har drygt 4 000 medarbetare i 19 länder. Läs mer på www.semper.se

Hero Group:
Sedan 2006 ingår Semper i det internationella livsmedelsföretaget Hero Group. Företaget grundades 1886 i Lenzburg, Schweiz, där huvudkontoret fortfarande ligger. Inom Hero Group är huvudkategorier barnmat, modersmjölksersättning, glutenfria livsmedel, sylt och marmelad samt hälsosamma snacks. Gruppens mission är “Delight consumers by conserving the goodness of nature” och produktportföljen består av flera välkända internationella och lokala varumärken. Läs mer på www.hero-group.ch

This is a consulting assignment with the earliest possible start. The assignment is expected to last for six months with a chance of employment.

Description of the work

• Define together with production, P&D and quality the KPI dashboards for daily/weekly/monthly supply chain performance. Knowledge about reporting/data analysis etc is required. Experience with production is an advantage;
• Develop these dashboards in PowerBI in an agile manner (knowledge and experience in agile working is needed, also knowledge of PowerBI)
• For this work together with IT to get access to the data (SAP)
• Adjust the reports based on practical experience
• Focus is primarily on Götene but we will use the reports in Korsnäs as well

Typical reports:

• Production:

• • planned number of cases versus actual per line
• • hours used versus planned

• Quality

• • Rejected batches per day
• • Released batches per day
• • Status of rejected batches

Educational background Logistics or Finance with connection to Logistics
Experience level: min 3-5 years

Application:

A crucial success factor for any company is to make use of people's differences and you can easily search by registering your CV by clicking on the application button below or with your Linkedin profile. Asthe selection and interviews are ongoing, we wish your application as soon as possible.

Please use the link below for your application. With reference to GDPR we do not have the opportunity to receive any applications by mail.

Submit your application as soon as possible. Selection and interviews are ongoing. For questions contact Hannah Cheadle, hannah.cheadle@firstreserve.se or Iréne Nilsson, irene.nilsson@firstreserve.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ida Wiklund
+46 08-705 80 66, +46 070-272 05 15
Peter Nyström
+46 08 705 80 51, +46 070 279 81 03
Sandra Solomon
+46 087058063, +46 0702798342
Johanna Östberg
+46 0702701167
Viveka Holm
08-7058064, 070-2798321
Pouneh Sahlin
08-705 80 65

Sammanfattning

  • Arbetsplats: First Reserve AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 december 2020
  • Ansök senast: 21 december 2020

Besöksadress

Ekensbergsvägen 117
None

Postadress

Box 1557
Solna, 17129

Liknande jobb


13 november 2024

13 november 2024

13 november 2024

13 november 2024