Supply Chain Assistant på deltid till läkemedelsföretag

Supply Chain Assistant på deltid till läkemedelsföretag

Arbetsbeskrivning

Studerar du logistik, vill lära dig många delar inom Supply Chain och dessutom kirra heltidsjobbet innan examen? Se hit! Vår kund söker dig som är driven och trivs i en koordinerande roll med många kontaktytor till en långsiktig roll inom orderhantering i ett internationellt farmaceutiskt bolag. Här erbjuds du möjligheten att arbeta i ett engagerat team på en arbetsplats som räddar liv! Skicka in din ansökan idag, vi arbetar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN
För dig som är logistikstudent och vill lära dig många delar inom supply chain finns det här en möjlighet att båda lära sig och bidra till att utveckla arbetet i en internationell försörjningskedja för läkemedel. Som Supply Chain Assistant kommer du att bli en del av deras Global globala supply chain avdelning på ca 25 personer och spela en nyckelroll för deras produkter och mediciners tillgänglighet för deras patienter.

Du erbjuds
- Möjlighet att arbeta på ett internationellt läkemedelsföretag fokuserat på specialläkemedel som möter de höga medicinska behoven hos patienter med sällsynta sjukdomar

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Som Supply Chain Assistant är du en viktig teamspelare i flera av de kritiska delarna inom företagets försörjningskedja och kommer att t.ex. arbeta med påfyllnadsplanering av lager, transport och ruttplanering och kundorderhantering till kunderna. Du kommer att arbeta med de interna funktionerna - E2E Supply Planning, Global Distribution och Transport & Trade Compliance.

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar andra halvan av din yrkesutbildning/universitetsutbildning inom logistik
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Har goda datorkunskaper, tycker om att arbeta i och har fallenhet för affärssystem
- Analytisk förmåga och tycker om siffror
- Mycket goda kunskaper i Excel

Meriterande
- Har arbetslivserfarenhet inom administration
- Kan skapa macros och pivottabeller i Excel

Som person är du en strukturerad lagspelare. Du är proffesionell och har ett genuint intresse för kundservice samtidigt som du kan prioritera och har ett brinnande intresse för att lösa problem och leverera resultat.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 december 2024
  • Ansök senast: 21 januari 2025

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


21 december 2024

Senior logistikkoordinator

Senior logistikkoordinator

20 december 2024

Logistikpersonal/förråd

20 december 2024

20 december 2024