OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till Samsung tillsätter SJR nu en Supply Chain Controller för ett långt konsultuppdrag som pågår under 24 månader med chans till förlängning och med start så snart som möjligt.
Till detta uppdrag söker vi dig som vill ta anställning som konsult hos SJR med månadslön plus tjänstepension enligt kollektivavtal.
Samsung har sitt svenska huvudkontor i Kista och dem tillämpar just nu en hyrbidmodell där du förväntas vara på plats på kontoret 3 dagar i veckan och 2 dagar hemifrån.
Arbetsuppgifter
- Fokus på cost och performance, monitorera KPI’s, projekt coordination, project lead.
- Kommer jobba med många team i företaget - indirekt ledarskap mot dem, få teamen att komma dit man vill. Men man kommer inte direkt leda något team.
- Man kommer ha kontakt med väldigt många avdelningar - spindeln i nätet
- Rollen kommer va ganska tweekad mot auditing och cost controll
Rollen är bred, då man ingår i Process Innovation men det kan handla om allt mellan omni-channel eCom, logistik och lager upphandlings/förbättrings projekt.
Vem söker vi?
Den här rollen passar dig som vill växa och utvecklas i en snabbrörlig miljö, som uppskattar driv och högt tempo och gillar att komma med egna idéer och förbättringsförslag.
Vi tror att du har en eftergymnasial utbildning på universitetsnivå med kandidat inom exempelvis företagsekonomi, civilekonom eller motsvarande. Du har mycket goda kunskaper i engelska samt svenska i både tal och skrift. Därtill har du ca 2-5 års erfarenhet från en roll som Controller. Samsung använder SAP varför det är meriterande med tidigare kunskap inom det samt att du har utmärkta kunskaper i att arbeta med Excel och PowerPoint.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Emma Hultberg. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-06-30.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88