OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Supply Chain Coordinator spelar du en central roll i vår verksamhet och är tillsammans med dina 4 kollegor på avdelningen ansvarig för att säkerställa en effektiv och smidig hantering av våra leverantörs- och kundrelationer. Du kommer att arbeta nära vårt säljteam och fokusera på att optimera våra logistik- och distributionsprocesser.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Planera och koordinera leveranser, lagerhantering och transporter.
Samarbete med säljteamet för att säkerställa en effektiv och smidig hantering av ordrar och leveranser, både ankommande och utgående.
Bidra till att utveckla och optimera våra supply chain-processer.
Kvalifikationer:
Relevant utbildning, exempelvis inom logistik eller ekonomi
Erfarenhet av arbete inom supply chain och logistik, gärna inom plast-, gummi-, kemi- eller personal care-branschen
Mycket god kommunikationsförmåga i både tal och skrift på svenska och engelska
Noggrann, strävar efter att utföra arbetsuppgifter med precision och omsorg
Analytisk och problemlösande förmåga
Proaktiv, strukturerad och självgående
Vi erbjuder ett utmanande och stimulerande arbete, möjlighet att arbeta med engagerade och kompetenta kollegor i ett företag som värdesätter teamarbete och utveckling.
Ansökan:
Är du den Supply Chain Coordinator vi söker? Skicka då ditt CV och personliga brev till jobb@safic-alcan.se. Intervjuer sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.