Supply Chain Coordinator

Arbetsbeskrivning

Supply Chain Coordinator
Supply Chain Coordinator



Vi letar nu efter en supply chain coordinator till en stor kund i Södertälje för ett 12 månaders konsultuppdrag. Vill du jobba för ett stort globalt bolag med ett högt tempo och alltid fokus på kvalité så tveka inte på att söka.

Arbetsbeskrivning
Som supply chain coordinator har du det operativa ansvaret för leveranser från en eller flera leverantörer och tillhörande kunder. Denna roll kräver att du är flexibel och kan prioritera din tid väl. Du kommer att ha befogenhet att fatta operativa beslut mot leverantör/kund så att leverans av produkten sker effektivt. Kunden lägger stor vikt vid kommunikation och en vilja att bygga bra kundrelationer.

Några av dina arbetsuppgifter;

• Behandla kundorder enligt avtalsvillkoren.
• Vara kontaktperson mellan leverantör och kund gällande efterfrågan och daglig leverans.
• Ansvarig för att mäta och ta in information för resultatrapporter.
• Delta i förbättringsarbeten.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Kvalifikationer

• Du ska helt obehindrat ta dig fram på Engelska både i tal och skrift.
• Minst 2 års erfarenhet som supply chain coordinator eller likvärdig roll.
• Förståelse av olika leveransmetoder ( IRL, VMI, CMI )
• Ha en vilja och driv att alltid vilja förbättra processer du dagligen arbeta i.
• Du ska ha utbildning inom Business logistics, Sciences eller Engineering eller annan relevant utbildning.


Då detta är en roll där engelskan är väldigt viktig vill vi att du skickar in ditt cv både på svenska och engelska.



För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad ett av världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi hjälper både stora och små organisationer att hitta rätt personal. Det innebär att vi kan erbjuda hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Så oavsett om du söker extrajobb eller fast anställning har du hamnat helt rätt. Vi har goda möjligheter att hitta rätt karriärvägar för just dina önskemål.

Sista ansökningsdag: 2019-01-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Linda Rosenqvist, linda.rosenqvist@randstad.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 22 januari 2019

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


E-handelssamordnare

E-handelssamordnare

23 december 2024

Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024