OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget:
Conaxess Trade Sweden is one of the leading Sales, Marketing and Distribution companies in Sweden. Our vision is to be your entrusted local route to market partner who is growing and empowering brands.
Due to our yearlong presence in Sweden, we are your local expert and business partner with great expertise and insights about the Swedish market. Our commitment to unleash the potential of the world’s most ambitious brands is the motivation for everyone working at Conaxess Trade Sweden. Our customized and effective route to market solutions (http://conaxesstrade.com/services/) help local and international brand owners to succeed in the Swedish market. We cover all major sales channels (http://conaxesstrade.com/channels/) and the food (http://conaxesstrade.com/brands/food/), non-food (http://conaxesstrade.com/brands/non-food/), confectionery (http://conaxesstrade.com/brands/confectionery/) and beverages (http://conaxesstrade.com/brands/beverages/) categories.
Nu söker vi en positiv och driven supply chain coordinator till ett konsultuppdrag på sex månader med start i november. Du kommer sitta på Conaxess trades fräscha kontor i Sundbyberg.
Dina arbetsuppgifter:
Du kommer tillhöra ett kunnigt team på fem personer som jobbar med inköp och logistik till företagets kunder. Du sköter inköp för ett antal kunder och har daglig kontakt med leverantörer samt interna intressenter. Du administrerar i inköpssystem och Excel samt arbetar strukturerat och noggrant. Du samarbetar med kollegor och ni hjälps åt och bollar för att uppnå effektivitet och rätt prioriteringar.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Inköp
- Kontakt med uppdragsgivare om varuflöden
- Samarbeta med teamkollegor
- Bidra med positiv energi och arbetsglädje
Din profil:
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av inköp och är van att ha många kontaktytor. Du har erfarenhet av att jobba i inköpssystem och har goda kunskaper i Excel samt talar och skriver flytande svenska och engelska.
Som person är du glad och social och har lätt för att komma in i nya grupper. Du drivs av att skapa goda relationer och har en förmåga att sprida energi och peppa dina kollegor. Vidare är du en person som utför ditt arbete med noggrannhet och strukturerar din dag. Du delar gärna med dig av dina kunskaper och bidrar till teamet så att ni alla jobbar mot samma mål. Om det här låter som ett spännande uppdrag är du välkommen med din ansökan redan idag!
Om oss
Sharper är ett konsult- och rekryteringsbolag specialiserade på chefs- och specialistroller. Sharper ingår i koncernen The Soft Skills Family och är verksamma inom Sales & Marketing, Finance, Supply Chain samt Office & HR.
Vi på Sharper tycker att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. Vill du veta vilka soft skills som just du har och hur du kan använda dessa på bästa sätt?
I samband med att du skickar i din ansökan får du möjlighet att svara på ett frågeformulär från Psycruit gällande dina soft skills. Formuläret tar ca 10 minuter att utföra och efter du besvarat frågorna kommer du få en feedbackrapport mejlad till dig som ingående belyser dina soft skills. Rapporten kan du sedan använda för personlig och professionell vidareutveckling.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 8 612 04 90. Varmt välkommen med din ansökan!
Följ oss gärna på LinkedIn (https://www.linkedin.com/company/sharper/)