Supply Chain Coordinator 80-100% till Medtech-bolag

Supply Chain Coordinator 80-100% till Medtech-bolag

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en nyckelspelare i vår kunds verksamhet och bidra till deras framgång? Vi söker nu en driven och strukturerad Supply Chain Coordinator som trivs i en bred roll med varierande arbetsuppgifter.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Som Supply Chain Coordinator kommer du att ha en central roll i kundens dagliga verksamhet. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat:


* Orderhantering och fakturering
* Koordinering och planering av produktionsarbetsorder
* Hantering av dagliga varuflöden, inklusive inkommande och utgående gods
* Administrativt stöd inom inköp och logistik
* Planering och övervakning av logistiska processer för att säkerställa smidiga leveranser
* Hantering av inköpsorder, bokning av transporter samt tull- och fraktfrågor
* Du kommer även att ha ansvar för ekonomiadministration och vara backup för leverantörsbetalningar


VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av logistik och ekonomi
- Har erfarenhet av orderadministration och serviceorienterade roller
- Har obehindrade kunskaper i engelska och svenska - krävs i det dagliga arbetet
- Har goda kunskaper i Microsoft Office, särskilt Excel

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av att arbeta inom försörjningskedjan
- God vana av att arbeta i ett internationellt bolag

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Hjälpsam
- Målmedveten
- Ordningsam
- Ansvarstagande

Vi söker dig som är ansvarsfull, noggrann och har ett öga för detaljer. Du trivs i en självständig roll men har också en god samarbetsförmåga. Du är skicklig på att hantera många uppgifter samtidigt och drivs av att ge utmärkt service till både kunder och kollegor.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 december 2024
  • Ansök senast: 5 januari 2025

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


21 december 2024

Senior logistikkoordinator

Senior logistikkoordinator

20 december 2024

Logistikpersonal/förråd

20 december 2024