Supply chain coordinator till Biond i Helsingborg

Supply chain coordinator till Biond i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu för Biond's räkning en engagerad och driven individ för ett föräldravikariat som Supply Chain Coordinator för en period på ett 1 år. Låter detta spännande? Sök redan idag då tjänsten ska tillsättas omgående!

OM TJÄNSTEN
I rollen som Supply Chain Coordinator kommer du att spela en avgörande roll i Biond's verksamhet genom att ansvara för administration och koordinering för att säkerställa en smidig materialförsörjning till deras biogasanläggning.

Rollen innebär bland annat att du kommer stötta upp i kontakten med leverantörer. Koordinera veckoplanering av materialförsörjning (både få in mer när det är för lite och kunna bromsa när det är för mycket). Du kommer också arbeta med långsiktig planering av biogödsel till lantbruk, samt effektivisera transporter. Rollen inkluderar även att kontrollera fakturor, sammanställa statistik och hjälpa till med leverantörsbedömningar.

Du erbjuds
- en fot in på ett bolag i framkant i sin bransch
- få möjlighet att få erfarenhet inom logistik och supply chain på ett bolag som jobbar med förnybar energi
- ett konsultuppdrag på initialt 6 månader, med förlängning inom ramen för föräldravikariatet

VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial utbildning inom supply chain, logistik eller likvärdigt
- Har arbetat i en koordinerande roll tidigare
- Har god erfarenhet av excel
- Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska, detta då leverantörer och lantbruk kommunicerar på dessa språk
Det är meriterande om du arbetat med lantbruk eller i en produktionsmiljö tidigare.

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Självgående
- Ambitiös

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 maj 2024
  • Ansök senast: 15 juni 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Inköp- och Logistikansvarig

5 september 2024

4 september 2024

Category Logistics Leader

Category Logistics Leader

3 september 2024

2 september 2024