OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
Vi söker en medarbetare till en av våra kunder som är verksamma internationellt och arbetar med snabbrörliga konsumentprodukter samt läkemedel. Detta är ett uppdrag med start omgående och som beräknas pågå under ca sex månader och möjlighet till förlängning. Tjänsten är stationerad vid det nordiska huvudkontoret i Solna.
Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.
Arbetsuppgifter:
Daglig koordinering av de lokala planeringsaktiviteterna gällande försörjningskedjan för påfyllningsorder som går in i restorder. Förekommande informationsmöten kring restordrar och servicenivåerna.
Samarbeta med efterfrågeplanläggare, försäljning och kundtjänst för att hantera utbudssituationer.
Leda den kontinuerliga förbättringen av leveransprocessen ur ett nordiskt perspektiv.
Din bakgrund:
Vi söker dig som har erfarenhet från en liknande roll och har vana att arbeta med snabbrörliga konsumentprodukter. Som person är du ärlig, ödmjuk och prestigelös. Tillit, lojalitet och social är nyckelord för en potentiell kandidat. Kommunikativ och orädd att berätta att något är oklart eller om något fel skulle uppstå. Nyfiken och hög energi med hög ansvarsfullhet och stolthet att leverera högsta kvalitén. Det inträffar oförutsedda saker och det uppstår problem som måste lösas snabbt och smidigt, därför bör du vara lösningsorienterad med en positiv grundinställning. SAP och Excel på hög nivå är fördelaktigt. Meriterande med Supply chain kompetens samt erfarenhet av planeringsverktyg.
Har du erfarenhet från internationella bolag är det meriterande. Eftersom man arbetar nordiskt samt har engelska som koncernspråk är flytande engelska, tal såväl som skrift, en förutsättning. Du kommer att arbetar mycket i SAP samt behandla stora mängder data i Excel och goda kunskaper i båda verktygen är ett önskemål.
Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg
Malin Klingberg