Supply chain coordinator till Stadium i Norrköping!

Supply chain coordinator till Stadium i Norrköping!

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Stadium är en av Europas största sportkedjor och vill inspirera samt ge fler människor möjligheten till ett aktivt liv. Några av Stadiums grundstenar är energi, mod och laganda vilka tillsammans med alla medarbetares passion och tävlingsanda har hjälpt Stadium framåt i sin tillväxtresa. Stadium vill dock alltid framåt och stannar inte här, för genom innovation och enkelhet fortsätter de att utveckla nya koncept, fler produkter och varumärken på marknaden.

Vill du bli en del av Stadium? Se då till att join the movement.

Klicka på länken här för att på 15 min få en inblick i hur det är att jobba på Stadium:

https://open.spotify.com/episode/32JVkwMQDd0JqlNopwJKhH?si=7bd87e607bc845cc)





Din roll

Vi söker nu en Supply chain coordinator till Stadium. I denna varierade roll får du en god möjlighet att utvecklas på ett spännande och roligt bolag. Det är stort fokus på problemlösning och du blir en viktig del i kedjan för leverans av Stadiums produkter från leverantör till centrallager. Detta innefattar en hel del administrativt arbete i och med att du koordinerar och uppdaterar information avseende leveranserna, för att underlätta planeringen för övriga avdelningar. Utöver detta innebär rollen en mängd olika kontaktytor, såväl internt som externt, med bland annat leverantörer, transportörer, speditörer samt andra interna avdelningar på Stadium för att säkerställa leveranserna.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Administrera uppgifter kopplat till leveranser, till exempel uppdatera leveransdatum
- Kontinuerlig kontakt med bland annat speditörer och interna avdelningar
- Övervakning av leveranser från leverantör till centrallager


Tjänsten är på heltid under 12 månader med start omgående. Du kommer att utgå från från Stadiums fräscha lokaler i Norrköping, och arbetstiderna är förlagda under kontorstider (8-17) med möjlighet till flex. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd som konsult hos oss på Clevry men att du kommer att arbeta ute hos kund under hela uppdragslängden. Det finns goda utvecklingsmöjligheter för tjänsten.

Din profil

Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom logistik/inköp eller motsvarande, från antingen yrkeshögskola eller universitet. För att lyckas i denna roll är det ett krav du har god datavana och att du kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift, då många kontakter sker på engelska i det dagliga arbetet. Vidare är det meriterande om du sedan tidigare har jobbat i systemet IFS, men detta är inget krav. Det är också högst meriterande om du har administrativ arbetslivserfarenhet samt om du har tidigare erfarenhet av en liknande roll inom logistik.

Som person ser vi att du som söker är noggrann och strukturerad, du trivs med att organisera på ett tydligt sätt både för dig själv och andra. Vidare tror vi att du är duktig på att kommunicera och att du förmedlar information på ett tydligt och smidigt sätt. Slutligen ser vi gärna att du är positiv och att du ser möjligheter istället för problem när utmaningar dyker upp.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 (0) 70 417 92 81. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 augusti 2022
  • Ansök senast: 23 september 2022

Liknande jobb


22 november 2024

19 november 2024

19 november 2024