Supply Chain Coordinator till Täby, Stockholm

Supply Chain Coordinator till Täby, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Nu söker vår kund i Täby efter sin nästa Supply chain coordinator. Är du en initiativtagande person som letar efter en spännande roll där du har många olika kontaktytor och varierande arbetsuppgifter? Då kan denna roll verkligen passa dig. Ansök idag!
Urval sker löpande.

Om rollen
Vår kund förser diverse företag inom tillverkningsindustrin med kundanpassade och kvalitetssäkra lösningar och produkter. Deras sortiment innehåller produkter såsom ställdon, styrsystem, elmotorer och mycket mer.
Beställningar av deras produkter har ökat och nu behöver de utöka teamet med en individ som arbetar med både orderhantering, samordningar av leveranser, frakthantering, faktura (leverantör och kund) och mycket mer. Dina kontaktytor kommer främst vara med internationella leverantörer, kunder samt interna säljare och lagerarbetare.
Du kommer arbeta i Microsoft-miljö i program som Outlook, Teams och Excel och även i deras ERP system.

Din profil
I rollen som Supply chain coordinator söker vi dig som trivs med att arbeta enligt en tydlig process, organiserar och planerar ditt arbete väl, slutför det som påbörjats och är detaljfokuserad. Vi ser också att du inte är rädd att komma med egna idéer om hur vi kan fortsätta utveckla och förbättra av vår verksamhet.

Utöver ovanstående egenskaper skall du:
•Vara van att arbeta i Microsoft miljö
•Ha goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Har du tidigare arbetat med inköp, orderhantering och/eller med transportsamordning ser vi det som starkt meriterande.

Du erbjuds
•Stor personlig och professionell utvecklingsmöjlighet
•Möjlighet att påverka rollen och utveckla den tillsammans med chef
•Stark teamkänsla i arbetsgruppen
•3000kr i friskvårdsbidrag

Om vår kund
Vår kund är ett företag inom elektronik- och automationsbranschen som bildades år 2003 men har mångårig erfarenhet från automationsbranschen.
Kontoret ligger i Täby och är idag en grupp på 10 anställda som arbetar tajt tillsammans för att ge sina kunder den bästa servicen.
De agerar alltid utifrån sin värdegrund som består av medvetenhet, passion och nytänkande. de vill alltid gå framåt i utvecklingen och i relationen med kunden. Dem värnar det lilla företagets flexibilitet och tänke sätt.
Detta gör dem mer effektiva och sätter alltid kunden i fokus.

Om Framtiden AB
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För detta tjänsten kommer du påbörja din anställning direkt hos vår kund.

Rekryteringsprocess
Urval baserat på krav
Intervju (Framtiden)
Intervju hos kund
Möte hos kund

Övrig information
Start: omgående
Placeringsort: Täby, Stockholm
Arbetstider: 8.30-17
Omfattning: heltid
Arbetssätt: Hybrid, 4 dagar on-site

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 oktober 2022
  • Ansök senast: 21 november 2022

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Administratör / VD:s högra hand

Administratör / VD:s högra hand

20 oktober 2024

Administratör

19 oktober 2024

19 oktober 2024