Supply Chain Developer till ledande företag i Södertälje

Supply Chain Developer till ledande företag i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Är du driven, nyfiken och redo att sätta din prägel på vår kunds logistikprocess? Vi söker nu en innovativ och självgående Supply Chain Developer till deras team i Södertälje. Här får du chansen att utveckla och förbättra deras processer inom supply chain och bli en del av ett internationellt team där dina initiativ direkt bidrar till företagets framgång!

Dina arbetsuppgifter
Som Supply Chain Developer hos vår kund kommer du att spela en central roll i hanteringen och utvecklingen av deras BI-verktyg, Power BI. Du kommer att vara länken mellan den interna organisationen och externa aktörer med ansvar för att underhålla och utveckla befintlig BI för att säkerställa optimal drift och effektiva lösningar, både logistiskt, kvalitets- och kostnadsmässigt.

Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar att följa upp och analysera deras supply chain, leverantörer och specifika logistiklösningar. Du kommer att övervaka och analysera avvikelser och agera på dessa samt utveckla befintliga och implementera nya logistiklösningar.

Som Supply Chain Developer kommer du självständigt att identifiera förbättringsområden, bygga och driva projekt från idé till genomförande, samt etablera och underhålla nätverk inom organisationen för effektivt samarbete kring BI-lösningar.

Din profil
Vi ser gärna att du är initiativrik och nyfiken med en vilja att lära och utvecklas. Du bör vara strukturerad och ansvarstagande med förmåga att ta ledning över dina projekt och uppgifter.

Då rollen kräver mycket samarbete och kommunikation är det viktigt att du är stark både i personliga och professionella interaktioner och att du kan uttrycka dig väl på engelska, både i tal och skrift.

Skallkrav:
•Erfarenhet av att bygga, förstå och programmera BI-verktyg, särskilt Power BI
•Flytande engelska i tal och skrift är ett måste.

Om Företaget
Vår kund är ett globalt företag som specialiserar sig på tillverkning av lastbilar, bussar och motorer för industriella och marina ändamål. Företaget grundades 1891 i Sverige och har sitt huvudkontor i Södertälje.

Företaget är känt för sina högkvalitativa produkter som kombinerar avancerad teknik, bränsleeffektivitet och hållbarhet. Företaget fokuserar på att erbjuda skräddarsydda transportlösningar som maximerar produktiviteten och minimerar miljöpåverkan för sina kunder. De arbetar aktivt med innovationer inom elektrifiering, autonoma fordon och digitala tjänster för att leda utvecklingen mot hållbara transporter.

De har en stark närvaro globalt med produktionsanläggningar i Europa, Latinamerika och Asien samt ett omfattande nätverk av försäljnings- och servicecenter över hela världen.

Om Framtiden
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos vår kund.

Villkor
Placeringsort: Södertälje
Arbetstider: Kontorstid, möjlighet till flexibel arbetstid
Omfattning: Heltid

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 november 2024
  • Ansök senast: 4 december 2024

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


19 november 2024

Supply Chain Planner till Amiga

Supply Chain Planner till Amiga

19 november 2024

15 november 2024