Supply Chain-konsult Dynamics 365

Supply Chain-konsult Dynamics 365

Arbetsbeskrivning

”I min roll som Supply Chain-konsult behöver jag förstå kundens verksamhetsprocesser för att ta fram den bästa lösningen i affärssystemet. Tillsammans med mina kollegor arbetar vi mot gemensamma mål, att givetvis driva projektet framåt, men att även dela kunskaper och erfarenheter för varje kollegas utveckling. Det gör att jag aldrig känt mig ensam i min roll, oavsett i vilket skede projektet befinner sig i, och att jag alltid känt mig trygg att be om hjälp när det behövts.” Så beskriver Jennica varför hon stormtrivs i rollen som Supply Chain-konsult hos oss på Fellowmind.
Om tjänsten
Din primära arbetsuppgift hos oss är att hjälpa våra kunder att utveckla och förbättra sina affärsprocesser inom Supply Chain-området. Detta gör vi tillsammans i ett projektteam där vi med samlad kompetens förstår kundens hela verksamhet och hjälper dem i arbetet med att implementera ett nytt affärssystem, anpassa det och/eller uppgradera. Arbetsuppgifterna är varierande och inom ett brett spektrum med allt från förstudie och att driva workshops till testning, parametersättning, migrering av data och coacha kunderna vidare i sina verksamhetsprocesser. Allt i syfte att hjälpa kunderna att få ut det bästa av sitt ERP.
Med utgångspunkt i våra värderingar – Always personal, Better together, Serious about fun och Act with courage är vi ett stöd genom hela arbetets gång och kundens fortsatta tillväxt. Lägg därtill att du kommer bli en del av vad vi vill påstå är Sveriges mest kompetenta Dynamics-gäng.
Vem är du?
Den här annonsen riktar sig till dig som har ett stort intresse för system, Supply Chain och effektivisering. Allra helst arbetar du idag som konsult inom Dynamics 365 men du kan likaväl sitta på det som vi kallar ”kundsidan” dvs jobbar med Supply Chain- och systemprocesser på ett företag som har Dynamics 365 (eller Dynamics AX som det hette i tidigare versioner).
Du behöver inte nödvändigtvis ha flera års erfarenhet inom området, utan har du drivet och ambitionen så har vi verktygen och riktigt grymma mentorer som stöttar dig i din utveckling.
Som person har ett affärsmässigt förhållningssätt samt motiveras av tydliga mål och resultat. Likaså är du en team-player som likt oss tror på laget framför jaget. Då du ofta arbetar i fler än ett projekt samtidigt är det också viktigt att du har god erfarenhet av att prioritera och strukturera ditt arbete. Sist men inte minst så har du förmågan, intresset och kreativiteten som krävs för att utmana både Fellowminds och våra kunders processer.
Eftersom du hjälper våra kunder utefter deras behov söker vi dig som har obehindrade språkkunskaper i såväl svenska som engelska, i både skrift och tal.
Det praktiska
Start: Någon gång i början av det nya året, men vi är flexibla och utgår givetvis från eventuell uppsägningstid
Placering: På något av våra kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Jönköping, Helsingborg, Halmstad eller Växjö.
Rekryteringsprocessen kommer bestå av inledande intervju online, djupintervju med både rekryterande chef och framtida kollegor (gissar på att du vill träffa dem innan du tar ditt beslut) samt tester och referenstagning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fellowmind Business Applications AB Helsingborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 december 2022
  • Ansök senast: 31 januari 2023

Postadress

Florettgatan 24
Helsingborg, 25467

Liknande jobb


Stata expert

9 december 2024

5 december 2024

Business Analyst

5 december 2024