Supply Chain Management Specialist till välkänt företag i Västerås!

Supply Chain Management Specialist till välkänt företag i Västerås!

Arbetsbeskrivning

Är du en driven, har ett starkt kundfokus, har starka kommunikationsförmågor och är duktig på att bygga viktiga relationer? Har du dessutom en gedigen erfarenhet av arbete inom Supply Chain Management så som operativt och taktiskt inköp och vill utvecklas inom ett internationellt företag? Då är det dig vi söker för kommande uppdrag hos vår globala kund i Västerås! Uppdraget är ett heltidsuppdrag som förväntas starta omgående för att pågå till slutet av oktober, vad vi vet i dagsläget. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Som Supply Chain Management Specialist kommer du ansvara för att säkra operativa och taktiska inköpsaktiviteter relaterade till reservdelsproduktionsenheten i Ostrava, Tjeckien. Du kommer ge stöd till utvecklingsprojekt kopplat till implementering av SalesForce ärendehanteringssystem samt granska inköps- och logistisks arbete och föreslå förbättringar. Vidare kommer du kommer arbeta i ett nära samarbete med andra enheter både internt och externt och du kommer arbeta i enlighet med företagets kärnvärderingar gällande säkerhet och integritet, vilket innebär att du tar stort ansvar för ditt eget arbete och samtidigt värnar om dina kollegor och verksamheten.

Vem är du?
För att kvalificera dig för rollen som Supply Chain Management Specialist söker vi dig som:
• Har gedigen arbetslivserfarenhet inom operativt och taktiskt inköp
• Har erfarenhet av projektledning
Det är även meriterande om du:
• Har kunskap och erfarenhet av SAP och SalesForce ärendehanteringssystem
Som person är du social och en skicklig kommunikatör som alltid sätter alltid kunden i första hand. Du har en stark drivkraft att skapa en kundupplevelse i världsklass och har en god förmåga att bygga goda relationer i arbetet. För att lyckas i rollen på bästa möjliga sätt bör du även vara teamorienterad och vara en stöttande och motiverad teammedlem. Du har en stark förmåga och drivkraft att bidra till utveckling och trivs att arbeta i en internationell miljö. Vidare är det av stor vikt att du har flytande kunskaper i både svenska och engelska då uppdraget präglas av internationell kommunikation. Du ska därmed hantera båda språken flytande i tal såväl som i skrift.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juni 2021
  • Ansök senast: 22 juni 2021

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Purchaser

Purchaser

26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024