Supply chain medarbetare

Supply chain medarbetare

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker en driven och erfaren supply chain medarbetare med fokus på logistik, inköp och kundsupport för att stärka vårt team i Ludvika. Som en del av vårt team kommer du att ha möjlighet att arbeta för en spännande arbetsgivare som är ledande inom energilösningar. Som Supply Chain medarbetare kommer du att ha en nyckelroll i att hantera vår försörjningskedja och säkerställa att vi upprätthåller högsta kvalitet på våra leveranser.


Som vår supply chain medarbetare kommer du att ha ansvar för att säkerställa en smidig och effektiv leveranskedja genom att hantera orderhantering, inköp, transport och lagerhantering. Du kommer också att arbeta tätt tillsammans med våra kunder för att säkerställa hög kundnöjdhet genom att ge support och lösa eventuella problem.


Vi söker dig som har erfarenhet inom supply chain, med specifik erfarenhet av logistik, inköp och kundsupport. Du har god förståelse för produktionsprocesser, inköp, transport och lagerhantering. Du är också van att arbeta med leverantörer, och har en god kommunikationsförmåga för att hantera kundfrågor och –behov. För att passa in i vårt team är du självgående, noggrann och har god organisatorisk förmåga. Du är kommunikativ i både engelska och svenska.


 
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


Varmt välkommen med din ansökan! Du ansöker på www.randstad.se, senast 2023-05-28. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta johanna.rodell@randstad.se.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Ansvarsområden


Ansvar för att övervaka och optimera försörjningskedjan
Hantera och koordinera kommunikation med leverantörer, transportörer och kunder
Hantera och förbättra lagerprocesser och lagerstyrning
Genomföra planering och inköp av material och produkter
Analysera och utvärdera prestanda och effektivitet av försörjningskedjan och rapportera resultat till ledningen
Löpande uppdatera och optimera försörjningsplaner för att uppfylla kundernas krav på tid och kvalitet
Samarbeta med andra avdelningar inom företaget för att säkerställa att försörjningskedjan integreras sömlöst med andra affärsprocesser




Kvalifikationer


En examen inom logistik, inköp, supply chain management eller annan relevant utbildning.
Erfarenhet av arbete inom Supply Chain-funktionen.
Kommunikativ i engelska och svenska, i både tal och skrift
Erfarenhet av att arbeta i ett eller flera affärssystem




Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2023
  • Ansök senast: 28 maj 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Administratör till Servicecenter

18 december 2024

17 december 2024

Säljkoordinator

Säljkoordinator

13 december 2024