OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning dig som vill jobba som koordinator hos vår kund i Östersund. Uppdraget är ett konsultuppdrag med start 1 februari 2021 och tillsvidare, där man kommer börja som konsult via Poolia för att sedan övergå i en anställning hos kunden.
Om tjänsten
Du kommer att arbeta med försörjningskedjan och jobba med att planera samt samordna uppdateringar av slutanvändares hårdvaruenheter.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Säkra byten eller returer av enheter inom livscykelhantering för hårdvara och skapa projektplan
• Granska livslängden för hårdvara genom tillgångsdata och initiera kundåtgärder via kundportal
• Prognostisera för kommande volymer
• Planera tillsammans med kunden
• Utföra planering tillsammans med leverantörer
• Stödja slutanvändare i förekommande ärenden
Vem är du?
Vi tror att du har erfarenhet av en liknande roll inom logistik, supply chain eller motsvarande. Du har god planerings- och samordningsförmåga samt har ett serviceinriktat sätt. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.
Om verksamheten
Att hitta rätt person till rätt plats – det är vår kärnkompetens. Vi rekryterar chefer och specialister till praktiskt taget alla branscher, små som stora företag, inom såväl privat som offentlig sektor. Har du rekryterats av Poolia vet du att vår process är kvalitetssäkrad. Våra rekryterare kan din bransch, därför tar vi totalansvar för alla moment, från kravprofil till uppföljning. Men viktigast av allt är förstås resultatet: att du är rätt person på rätt plats.
Vi tillämpar ett löpande urval, så varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanna Sjöberg
0720750235
Hanna Sjöberg
Rebecca Pettersson
090-160532
Hanna Sjöberg
Rebecca Pettersson
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Rebecca Pettersson
+4690160532
Rebecca Pettersson
+46725344340
Rebecca Pettersson
090160532