OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Drivs du av att förenkla för andra genom att klura ut bra lösningar, bygga rutiner och få med folk på tåget? Är planera, genomföra, följa upp och sen förbättra självklart för dig? Har du dessutom erfarenhet av lagerhanteringssystem? Då hoppas vi att du söker den här tjänsten!
Vad gör en Supply Coordinator hos oss?
Våra ca 130 larminstallatörer arbetar över hela landet med att träffa kunder för rådgivning, installation och service för att säkerställa att ett behovsanpassat larm sitter på väggen. Som Supply Coordinator är ditt ansvar att vi har rätt antal artiklar, på rätt plats vid rätt tidpunkt. Till din hjälp har du Relex, vårt lagerhanteringssystem som vi nyligen implementerat, där du är Super User. Därmed blir också en del av arbetet att stärka och stötta både berörda team och individer med rutiner, info och uppföljning av de dagliga aktiviteterna som rör lager och Relex. Vi har även ett nära samarbete med vårt centrala lager.
Som del av vårt team kommer du även vara delaktig i övriga aktiviteter och uppgifter som behöver lösas så som riskanalyser, bilbyten och rapporter. Som Supply Coordinator är du del av driftorganisationens support och denna roll är en tidsbegränsad anställning till 1 juli 2022.
I ditt ansvarområde ingår:
Operativt ansvar för det dagliga lagerarbetet så som beställningar, support till säkerhetskonsulter & övriga driftorganisationen, hantering av reklamationer, inventeringar, leverantörer, återvinningsfrågor och liknande
Super User i Relex med fokus på svenska driftorganisationen
Utforma och förbättra rutiner
Informationsspridning och kommunikation kopplat till lagerfrågor och Relex
Övriga uppgifter, både administrativa och praktiska, som vårt team är ansvariga för att hantera
Vem söker vi?
För att trivas i rollen behöver du vara lösningsfokuserad, noggrann, gilla att ha med människor att göra och att spendera tid i system. Du uppskattar att ligga steget före, har god prioriteringsförmåga och ett sinne för struktur och ordning. Vi förutsätter också att du har tidigare erfarenhet av lagerhanteringssystem eller liknande. Vi tror också att du är en kommunikativ glad person som får saker gjort och trivs i en händelserik miljö.
Vad kan vi erbjuda?
På Sector Alarms huvudkontor i Göteborg arbetar du i en härlig arbetsmiljö i fräscha lokaler där alla bidrar till en framgångsrik, positiv företagskultur med högt i tak. Våra värderingar – Kundorienterad, Förbättringsvillig, Målmedveten och Pålitlig genomsyrar hela vår verksamhet och arbetsglädjen är viktig för oss!
Eftersom vi vet att våra medarbetare är vår framgångsfaktor satsar vi därför mycket på vår personal. Vi sätter medarbetaren i centrum! Vi har otroligt roligt tillsammans och firar våra framgångar för att visa uppskattning för varandra. Vi erbjuder bl.a företagshälsovård, friskvårdsbidrag och deltagande i olika lopp och lagtävlingar. Vi har också regelbundna afterwork-aktiviteter så som beachvolleyboll.
Vill du också vara en del av ett starkt och engagerat team som har fantastiskt roligt på jobbet, med en stabil och trygg arbetsgivare? Vi erbjuder en tjänst i ett företag med fantastiska utvecklingsmöjligheter som främjar både professionell och personlig utveckling.
Ansökan
Sista ansökningsdag är 4e oktober och vi rekryterar löpande, så tveka inte att skicka in din ansökan! I din ansökan vill vi att du har med CV och personligt brev. Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mejl.
Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare, Karin Ardbo karin.ardbo@sectoralarm.se, 0729-88 94 28.
Vi ser fram emot din ansökan!