OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Supply Planner har du en spännande roll där du tillsammans med de andra i teamet inom Supply Planning ansvarar för att vi lever upp till en hög servicegrad med högt anläggningsutnyttjande och låg kapitalbindning. Du kommer att ansvara för att:
Planera råmaterial från leverantör till produktion
Planera handelsprodukter från leverantör till lager
Följa upp försäljning och prognoser
Planera och optimera körcykler och sekvensering i produktion
En naturlig del i din roll är att ha daglig kontakt med produktion, lager, Quality, R&D och Customer Service samt att delta i utvecklingsprojekt. Supply Planning är ett viktigt nav i vår verksamet i Aneby.
Vi söker dig som har en högskoleutbildning inom planering/logistik eller liknande. Det är viktigt att du är ansvarstagande, flexibel, har stor drivkraft och god social förmåga. Goda kunskaper i svenska och engelska är en förutsättning för att kunna hantera både interna och externa kontakter. Vi ser vidare att du har goda kunskaper i Excel och god analytisk förmåga.
Vill du bli en av oss?
Attends är under ständig utveckling med intressanta utmaningar och för rätt person finns det stora möjligheter att utvecklas vidare i en internationell miljö.
Tjänsten är ett vikariat till 1 oktober med start omgående, med stor möjlighet till förlängning. För ytterligare information angående tjänsten, kontakta Team Leader Supply Planning, Ragna Raaby, 0380-476 42. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt men senast den 8:e mars till jobb@domtar.com. Urval sker löpande.
Som ett av de ledande varumärkena inom inkontinensområdet gör Attends livet bättre för människor varje dag. Vår verksamhet ligger i framkant då vi de senaste åren har vi drivit den tekniska utvecklingen framåt med investeringar i nya produktionslinjer och helautomatiskt höglager. Attends ingår i Domtar Corporation, ett amerikanskt börsnoterat bolag med verksamhet inom papper, pappersmassa och personlig hygien.
Centrum för utveckling, produktion och distribution av våra produkter finns i Aneby. Våra kärnvärden är flexibilitet, omtanke och nytänkande vilket skapar en arbetsmiljö där vi utvecklas och bryr oss om varandra.
Kontaktpersoner på detta företaget
Evelina Ek
0380-475 00
Ledger Manager Martin Helgstedt
0380-47579
Production Support Manager Egon Stammler
0380-477 36
RA/QA/HS&E Manager Andreas Adolfsson
0380-47648
Category Manager Mattias Wilner
0380-475 05
HR Specialist Evelina Ek
0380-475 82
HR Manager Sweden Linda Särbring
0380-476 30
HR Specialist Evelina Ek
0380-475 00
Redovisningschef Gunnel Hellström
0380-475 20
HR Manager Linda Särbring
0380-476 30