OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Supply Planner
Till en av våra kunder några mil utanför Kristianstad är vi nu i behov av en Orderadministratör/Supply Planner som tillsammans med teamet säkerställer leveransprecisionen på kundföretaget!
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta administrativt med arbetsuppgifter som består bland annat av upprättande av inköpsordrar, registrera ordererkännande, leveransbevakning samt säkerställa lagernivåer. Du kommer att vara en viktig länk mellan säljarna och leverantörerna.
Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och som är van vid att ha datorn som främsta arbetsredskap. Du är också en van användare av Officepaketet och får gärna ha testat på att arbeta i något affärssystem. Du har inga problem att kommunicera på både svenska och engelska, både i tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid dina egenskaper. Du är flexibel som person och trivs i en roll där det är högt tempo. Då detta uppdrag sträcker sig över en högsäsong kommer det finnas mycket att göra och det är viktigt att du är stresstålig. Vidare ser vi att du är noggrann i ditt administrativa arbete och tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter, samtidigt som du är snabb och effektiv. Du kommer att ingå i ett mindre team med trevliga kollegor och skön stämning. För att passa in i detta härliga team ser vi att du är lugn som person men också social som kollega och prestigelös i ditt sätt att vara.
Vi söker dig som är tillgänglig med kort varsel (start omgående) och som är fortsatt tillgänglig fram över hela sommaren (tom augusti) då kundens högsäsong sträcker sig. Goda möjligheter finns till mer jobb efter sommaren, både deltid men också heltid vid framtida högsäsonger. Sista ansökningsdag är 10 juni 2020 men vi kommer arbeta med ett löpande urval så vänta inte!
För mer information kontakta Josefin Kokko Ekholm på 044-781 45 05 eller josefin.
Kontaktpersoner på detta företaget
Therese Hulte
0765- 55 83 80