Supply Planner sökes för omgående start till Åhléns!

Supply Planner sökes för omgående start till Åhléns!

Arbetsbeskrivning

Är du en strukturerad och analytisk person som snabbt kan sätta dig in i nya uppgifter? Vill du arbeta i ett dynamiskt supply planning-team och bidra under en intensiv period? Nu söker vi en driven Junior Supply Planner som kan stötta vår kunds team i deras dagliga arbete. Detta är en fantastisk möjlighet för dig som vill utvecklas inom logistik och supply chain!

OM TJÄNSTEN

I den här rollen kommer du snabbt sätta dig in i arbetsuppgifterna och bidra till att avlasta teamet under en hektisk period. Start är så snart som möjligt och till 1 januari, med möjlighet till förlängning vid rätt match. Arbetet utförs främst på plats, med möjlighet till enstaka distansdagar. Teamet består av 11 Supply Planners, en Supply Planning-utvecklare och teamledare. Du kommer att stötta olika affärsområden och hjälpa teamet att fokusera på pågående projekt.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Som Supply Planner kommer du att hantera orderläggning och mindre inköp från leverantörer till lager. Du kommer också att ansvara för leveransbevakning, sammanställa data och utföra olika administrativa uppgifter, där arbete i Excel är en central del. Genom att avlasta teamet kommer du att bidra till att skapa utrymme för deras fokus på projekt och mer avancerade uppgifter.


* Orderläggning
* Mindre inköp från leverantörer till lager
* Administrativa uppgifter, inklusive arbete i Excel
* Leveransbevakning och sammanställning av data


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av varuförsörjning, supply chain eller logistik i en tjänstemannaroll
- Har god systemvana, gärna från varuförsörjningssystem

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av systemet Relex
- Erfarenhet av påfyllnad inom retail
- Utbildning inom logistik eller supply chain

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad och analytisk
- Samarbetsinriktad med god förmåga att ta eget ansvar

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 september 2024
  • Ansök senast: 12 oktober 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023