Supply planner till omgående uppdrag

Supply planner till omgående uppdrag

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi för kunds räkning en Supply Planner som är tillgänglig omgående. Vår kund är ett börsnoterat internationellt bolag inom elektronikindustrin med lokaler i Alingsås. Uppdraget är på heltid i minst tre månader med goda möjligheter till förlängning.

Om jobbet
Som Supply Planner kommer du att skapa produktionsplaner utifrån kundorders samt planera verksamheten så att arbetet startar i tid för leverans vid kundens behov. Du kommer att skapa och uppdatera leveransplaner och samarbeta med produktionen för att fastställa optimala kapacitetsnivåer. I rollen ingår även att ha kontakt med kundtjänst för att informera om förändringar i leveransplaner eller liknande.

Vem söker vi?
Vi söker dig med relevant utbildning inom området och som har några års erfarenhet av arbete inom supply chain. Du har erfarenhet av att arbeta i SAP och har goda kunskaper i både engelska och svenska. För att lyckas i rollen ser vi att du analytisk och strukturerad med förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Du har ett öga för detaljer samtidigt som du kan anta ett helhetsperspektiv för att få förståelse för verksamheten. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och trivs i en roll med ett högt tempo.

Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Sofia Erikson på 070-471 59 07. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2021-10-28.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 oktober 2021
  • Ansök senast: 28 oktober 2021

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


22 november 2024

19 november 2024

19 november 2024