Supply Sales Admin till Azolver

Supply Sales Admin till Azolver

Arbetsbeskrivning

Drivs du av att arbeta med sälj och är en fena på admin? Azolver söker nu nästa stjärna till sitt sälj-team i Stockholm med start redan i mars. Vi letar efter dig som är en prestigelös lagspelare och som trivs i en central och ledande roll med mycket ansvar. Detta är en superchans för dig som söker att få inblick i en global koncern med täta internationella samarbeten och en familjär kultur. Vi tillämpar löpande urval så sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu en Supply Sales Admin åt Azolvers räkning. Sedan mars 2022 har Azolver varit en del av företaget Francotyp-Postalia. Azolvers mission är att förenkla flertal tjänster inom portohantering, paketsprårning, webbplattsformar och mycket mer! Azolver är ett multinationellt varumärke och en lokal partner som levererar kompletta lösningar. I din roll som Supply Sales Admin kommer du vara en viktig del av Azolvers team där du kommer vara en nyckeldel i att främja Azolvers fortsatta framgång.

Azolver är en avknoppning från Pitney Bowes, och blev ett eget bolag 2019. Sedan mars 2022 har Azolver varit en del av Francotyp-Postalia. Vår mision är att förenkla processer för bl.a. post och portohantering, paketspårning, webbshopplattformar, bokningssystem, tillgångsspårning. Azolver är ett multinationellt varumärke och en lokal partner som levererar kompletta lösningar. Våra kontor finns i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Schweiz, Italien och Estland.

Du erbjuds


* En arbetsplats som präglas av ett medvetet och organiserat kvalitétsarbete.
* Ett team som lägger arbetsmiljö på högsta prioritet
* En roll där du får växa och utveckla dina administrativa, nätverkande och kundservice kompetenser
* En engagerad och dedikerad konsultchef på Academic Work


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
För att klara av rollen behöver du trivas som spindeln i nätet och gilla att ha många bollar i luften. Du förstår värdet av att leverera hög kvalitet och ser laget före jaget. Detta är en bred roll där du aktivt kommer att arbeta mot uppsatta budget- och målbilder, och kommer rapportera forecast/uppskattad försäljningsvolym. Du kommer att arbeta med telefon och dator som närmsta verktyg så det krävs att du är trygg vid såväl lur som bakom tangentbordet.

Huvudsakliga arbetsuppgifter


* Registrera och administrera ordrar i vårt affärssystem Oracle NetSuite.
* Beställa och besluta om kreditprövningar samt spara beslut i NetSuite.
* Administrativa uppgifter t ex översättning, kampanjer, kundärenden och större beställningar samt webshopen.
* Hantera returer av sålda varor från kunder och eventuella krediteringar för dessa.
* Ta emot, fördela och svara på inkomna epostmeddelande till Supplies gemensamma epostlåda
* Ta emot och fördela Task till ansvarig säljare
* Aktivt arbeta med utgående samtal mot befintlig kund.
* Skapa och förvalta långsiktiga kundrelationer som ger upphov till hög kundnöjdhet.
* Lämnar leads (affärsmöjligheter) till andra säljavdelningar inom Azolver.
* Samverkar med andra säljavdelningar inom Azolver för att öka merförsäljningen.


VI SÖKER DIG SOM

För att passa i rollen är du


* Självgående, stresstålig och drivande i ditt arbete
* Har ett öga för detalj och är kvalitétsmedveten
* Du värderar samarbetaren i teamet och är prestigelös


Skallkrav


* Tidigare erfarenhet av sälj och admin
* Flytande i svenska och engelska (engelska är koncernspråket)


Övrig information


* Start: Mars/April
* Omfattning: Heltid (37,5 h), vik 1 år
* Arbetstider: 08:00-16:30
* Placering: Stockholm, Bromma


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 februari 2023
  • Ansök senast: 21 mars 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


31 oktober 2024

Sales System Administrator

Sales System Administrator

23 oktober 2024

22 oktober 2024

22 oktober 2024