OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en fena på arbetsuppgifter som kräver precision och söker en heltidsroll med administrativt ansvar inom supply? Läs vidare för att vi på SJR kan ha ditt nästa uppdrag!
Om tjänsten
Vi på SJR söker dig som vill arbeta som Supply Warehouse and Consignment Coordinator, detta är ett konsultuppdrag med start 23/9 och kommer inledningsvis pågå i 8 månader, för rätt kandidat kan det finnas möjlighet till förlängning. Kunden sitter i Solna och är ett stort internationellt bolag inom läkemedel med en trivsam miljö.
Som Supply Warehouse and Consignment Coordinator Warehouse Coordinator kommer du att spela en central roll i att planera, förbereda och samordna returer av implantat, instrument och utrustning till EDC och lokalt DC (OrthoKit site) i Solna, Sverige. Du kommer att utföra fysiska inventeringar på plats vid det lokala DC och säkerställa att alla returer är korrekt bokförda i ERP-system. Du kommer att rapportera till MedTech Supply Chain-teamet och samarbeta nära med EMEA Asset Management Team samt sälj- och marknadsteamet.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
I din roll som Supply Warehouse and Consignment Coordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
-Planering och samordning av returer av medicinsk utrustning och implantat.
-Utföra fysiska inventeringar på plats vid lokalt DC.
-Initiera och genomföra systemjusteringar för att säkerställa korrekt inventering i ERP-systemet.
-Stödja och samordna cykelräkningar av fältinventarier vid behov.
-Hantera andra inventariehanteringsaktiviteter såsom undersökning och korrigering av negativt lager.
Lämplig bakgrund
Duhar en gymnasieutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet från MedTech-branschen och är van vid att arbeta inom ramarna för SOX och kvalitetsregler inklusive GDP (Good Distribution Practices). Du har tidigare arbetat i en steril/ren miljö och har erfarenhet av distribution och lagerhantering. Kundens koncernspråk är engelska vilket gör att det ställer krav på att du är flytande i både engelska och svenska i tal och skrift.
Personliga egenskaper
För att bli framgångsrik i rollen tror vi att du är noggrann, slagkratig och detaljrik person med ett utmärkt sinne för kundvård och kvalitet. Du kommer ha många olika kontaktytor vilket ställer krav på god kommunkation & anpassningsförmåga utifrån verksamhetens behov.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Atena Kamaliha. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2024-09-28.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.