OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Support
Origo Group söker nu en ny en resurs till vårt supportteam i Linköping och kan erbjuda dig en anställning på en spännande och föränderlig arbetsplats.
Profil och arbetsbeskrivning
Vi söker en medarbetare som är kommunikativ, strukturerad, ansvarstagande och noggrann.
Vi jobbar nära varandra i ett team på 4-5 personer så din förmåga att både arbeta självständigt och samarbeta i team är mycket viktig.
Supportteamets uppgift består främst av hantering av inkommande och utgående telefonsamtal och mail samt administrativa uppgifter.
Du bör vara lättlärd när det gäller teknik då viss support kräver den kompetensen.
Van av att söka och sammanställa information och presentera det tydligt och pedagogiskt och van vid att använda ärendehanteringssystem.
Tidvis har vi mycket att göra och under dessa arbetstoppar behöver du kunna prioritera och behålla fokus då vi har deadlines att hålla för varje projekt.
Du är stresstålig och kan hitta lösningar när inte allt går som planerat.
Arbetet innefattar kontakt med många människor så det är viktigt att du trivs i den typen av situationer.
Att ha arbetat inom kundtjänst, ha erfarenhet inom administration och teknisk support är meriterande.
Övrigt meriterande:
Intresse av bolagets tjänster, t.ex. system för undersökningar/enkäter
Vana av att administrera enkäter.
Van att arbeta i Excel och Power Point.
Arbetstider är vardagar 8.00-17.00.