OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba i en varierad roll där du får erfarenhet av att ansvara för ett företags ingående och utgående leveranser? Vi söker dig med ett ambitiöst och prestigelöst mindset och som trivs jobba i team!
Din roll
I rollen som Support / Administratör kommer du att tillhöra support-avdelningen "Customer Success". Teamet består av ett sammansvetsat team på 10 personer med blandade åldrar. Arbetsuppgifterna i din roll kan komma att succesivt att utökas med tiden.
Främsta arbetsuppgifter i rollen:
- Ta emot beställningar utifrån verksamhetens behov och hantera inkommande returer och reklamationer
- Boka hämtning och ha kontakt med kontrakterade speditörer för utgående leveranser
- Hantera order genom att preparera och packa dessa varor för leverans till kund eller installatör
- Hantera in och ut leveranser i övrigt utifrån verksamhetens behov
- Diverse löpande printjobb på daglig, veckovis och månadsvis
- Preppning och bildscanning av avier
Dina arbetsuppgifter är breda och varierande och vi söker dig med ett prestigelöst och positivt mindset. Arbetsuppgifterna kan, som tidigare nämnt, att succesivt att utökas beroende på vilken riktning du vill ta. Du kommer att samarbete med dina närmsta kollegor men även ha tät dialog med övriga avdelningar.
Anställningsform: Inledande konsultuppdrag på 6 månader där du kommer att vara anställd som Clevrys konsult men arbeta ute hos Clearon. Efter uppdragets slut är ambitionen att du blir anställd av ClearOn.
Omfattning: Heltid - 36,25 tim/vecka
Arbetstider: 8.15-16.30.
Placering: Liljeholmen, Stockholm
Start: Så snart som möjligt
Din profil
Vi söker dig med en gymnasieutbildning som gärna har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom administration och/eller support.
Som person är du positiv, framåt och ordningsam. Du är en lagspelare men som även trivs att arbeta självständigt. Du är även ansvarstagande och lösningsorienterad.
Om ClearOn
ClearOn leder utvecklingen av kuponger och betaltjänster i handeln. Affärsområdet Kassatjänster utvecklar och säljer butiksdatasystem under varumärket Wave. I samarbete med 5000 butiker clearar de kuponger, presentkort, betalningar och Värdeavier för SEK 5 miljarder årligen. Genom Kassagirot erbjuder ClearOn privatpersoner och företag att betala, ta ut och överföra pengar i samarbete med Bankgirot, Nordea, Swedbank och MoneyGram. ClearOn är ett betalningsinstitut under Finansinspektionens tillsyn och ägs av Dagligvaruleverantörers Förbund. www.clearon.se (http://www.clearon.se/)
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)