OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
År 2025 har den svenska regeringen som mål att vara bäst i världen på e-hälsa. Vi på Cambio Healthcare Systems stödjer den ambitionen fullt ut. Cambio är ett ledande IT-företag inom e-hälsa och att arbeta hos oss ger dig möjligheten att bidra till ett bättre samhälle. Våra framgångsrika produkter COSMIC, NOVA, CDS och VIVA har gjort oss till en välrenommerad och väletablerad leverantör på den nordiska marknaden. Smarta lösningar kräver bra produktinformation och utbildning.
Cambio levererar traditionellt sätt produkter men är nu mitt uppe i ett intensivt arbete att börja leverera produkter som tjänst - Managed Services. Nu söker vi dig som vill vara med att utveckla och etablera vår satsning på framtidens supporttjänst för Sveriges framtida största vårdinformationssystem. Vill du vara med på vår resa?
Din roll och teamet
I rollen som Support Agent kommer du vara vårt ansikte utåt för vår supportavdelning och operativt leverera support på toppnivå till våra kunder och användare. Som Support Agent arbetar du i huvudsak med vår telefon- och chattsupport samtidigt som du säkerställer våra leveranser genom testning och konfigurationsarbete.
Som Support Agent kommer du även under det första året vara med och bygga upp de system och rutiner som kommer styra vår support i framtiden. Du får vara med på resan från början och har stor möjlighet att driva och forma vår nya avdelning för att möjliggöra bästa möjliga support. Arbetet framöver kommer innebära kvälls- och helgarbete då vi har ett helhetsåtagande för vår tjänsteleverans. Ett tätt samarbete med andra avdelningar på Cambio krävs och möjliggör ett varierat och utvecklande arbete.
På Cambio uppmuntrar vi egna initiativ som bidrar till utveckling av företaget och oss själva. Just du ska ha möjlighet att kliva framåt, både som människa och medarbetare. Dessutom har vi mycket trevligt tillsammans.
Om Dig
Vi tror att du tycker om att hjälpa människor och gillar snabb återkoppling i det dagliga arbetet. Som person är du en självgående, flexibel och en prestigelös lagspelare som även kan driva utredningar på egen hand. Du tempoväxlar enkelt och rör dig obehindrat mellan detaljer och den större bilden. Då du kommer att arbeta mycket med andra team och delar av Cambio så ser vi att du har lätt för att knyta nya kontakter och sätter värde i bra samarbete.
För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har:
- Förmåga att sätta användaren i fokus för att möta dem i deras situation.
- Stort kundfokus och förmåga att bygga långsiktiga relationer med kunder.
- God kommunikativ förmåga i både tal och skrift.
- Pratar svenska på minst nivå C.
- Behärskar engelska i både tal och skrift.
Bonus om du har:
- Erfarenhet av telefonsupport eller liknande.
- Erfarenhet av COSMIC.
- Erfarenhet av sjukvård och relaterade IT-system i någon form.
Vi erbjuder dig
Det kommer att vara en mycket spännande resa med stor möjlighet att själv vara med och påverka organisation och arbetsuppgifter. Du kommer att vara med och utveckla supporttjänster för framtidens vårdsystem.
Mer om Cambio
Cambio grundades 1993 i Linköping av två ingenjörer med ambitionen att digitalisera vården. Idag är Cambio ett internationellt bolag med huvudkontor i Stockholm, utvecklingscenter i Linköping och på Sri Lanka samt kontor i Motala, Danmark och England. Vi är 600+ anställda med olika bakgrund, kompetensområden och uppgifter, men med ett gemensamt mål att skapa IT-lösningar i världsklass inom e-hälsa.
Urval och intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryterande chef Johan Hallin.
Vi ser fram emot din ansökan!