Support Agent Equipment & Assets

Support Agent Equipment & Assets

Arbetsbeskrivning

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Om oss:

Infobric Group är en snabbväxande koncern som arbetar på en internationell marknad. Vår mission är att bidra till en socialt hållbar och resurseffektiv byggbransch. Infobric grundades 2004 och är idag ett av Europas största SaaS-bolag inom ConTech med 10 000 kunder. Vi finns idag på 14 kontor i fyra länder.

Fleet är en affärsenhet inom Infobric som utvecklar och levererar marknadsledande tjänster inom Fleet Management. Vi hjälper företag att sänka sina Co2-utsläpp genom att hantera sina fordon, maskiner och verktyg på ett enkelt och resurseffektivt sätt. Vi prioriterar engagemang och välbefinnande för vårt team, säkerställer en miljö där du stöds, uppskattas och ges verktyg för att växa.

Din Roll:

Som en Support Agent kommer du att vara en avgörande del av vårt kundsupportteam inom affärsområdet Equipment & Assets. Du kommer vara den första kontaktpunkten för våra kunder och assistera dem i att navigera och maximera värdet av våra produkter. Du kommer att:

Använda din förståelse för våra produkters funktionalitet för att felsöka och lösa vanliga problem, säkerställa en smidig kundupplevelse.

Dra nytta av dina utmärkta skriftliga och muntliga färdigheter för att tydligt och koncist kommunicera lösningar till våra kunder.

Visa ditt engagemang för kundservice genom att effektivt hantera kundförfrågningar och problem, säkerställa nöjdhet och lojalitet.

Kontinuerligt utveckla dina tekniska och supportfärdigheter i en dynamisk miljö.


Vad Du Bidrar Med:

Teknisk Kunskap: Ett gediget intresse för teknik och grundläggande förståelse för SaaS-produkter och förmågan att felsöka vanliga problem.

Effektiv Kommunikation: Utmärkta färdigheter i både skriftlig och muntlig kommunikation på svenska som du utnyttjar för effektiva kundinteraktioner.

Kundcentrerat Tillvägagångssätt: Ett åtagande att erbjuda exceptionell kundservice, adressera kundens behov med tålamod och förståelse.

Vilja att Lära: En entusiastisk, självmotiverad person, öppen för förändringar och utveckling av information och processer inom teknologiområdet.


Varför du ska du söka denna tjänst hos oss:

Viktig Roll: Du kommer spela en nyckelroll i att förbättra vår kundsupport och direkt bidra till kunders nöjdhet och lojalitet.

Tillväxt och Utveckling: Infobric är ett företag där tillväxt och lärande är en del av vår DNA. Du kommer ha möjligheter att utveckla dina färdigheter och avancera i din karriär.

Inkluderande Kultur: Vi främjar mångfald och uppmuntrar ansökningar från alla kvalificerade individer. Om du brinner för den här rollen men inte uppfyller alla krav, vill vi ändå höra från dig.


Ansökningsprocess:

Sök enkelt med din LinkedInprofil eller bifoga CV. Urvalet sker löpande och vi kommer kontakta dig om nästa steg i processen.

Häng med oss och var en del av att forma en säkrare, mer hållbar och effektiv framtid för våra kunder genom exceptionell kundsupport.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Groups kund
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 januari 2024
  • Ansök senast: 25 februari 2024

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024