OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Boardeaser.
Om företaget:
Boardeaser driver sedan 2016 en innovativ SaaS-tjänst för bolagsstyrning. Deras främsta användare är styrelsemedlemmar och ledningsgrupper. Företagets tjänst erbjuder verktyg för administration kring styrelsemöten, ekonomisk rapportering och verksamhetsanalys, stöd för regelefterlevnad, digital aktiebok och dokumentlagring med mera. Boardeaser har på några år vuxit sig stort och blivit ett centralt verktyg för drygt 4000 styrelser i Sverige, flera av dem börsnoterade.
Arbetsuppgifter:
I rollen som support agent kommer du ingå i ett supportteam där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att lösa supportärenden. Vidare kommer du att både skapa och uppdatera innehåll i företagets guider. Du kommer även att stötta och guida nya kunder via videomöten, där du hjälper dem att komma igång med produkten. Företaget arbetar mot ständig utveckling och du kommer arbeta med att föra vidare feedback från kunder till utvecklingsavdelningen. Slutligen kommer du även administrera ordrar. God förståelse för redovisning krävs för att kunna skräddarsy den ekonomiska rapporteringen åt företagets kunder.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Kandidatexamen inom ekonomi (meriterande med någon form av teknisk utbildning inom mjukvaruutveckling)
• Några års arbetserfarenhet
• Obehindrade svenska kunskaper i både tal och skrift
• Erfarenhet av support inom digitala tjänster är meriterande
• Meriterande med erfarenhet av styrelsearbete och/eller att driva bolag
• Meriterande med erfarenhet av koncernredovisning
Som person har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Som person uppskattar du att skapa god kontakt med kunder och att lösa problem som bidrar till nöjda kunder. Du trivs med att prata med kunder och motiveras av att ge förstklassig service. Det visar du med din förmåga att jobba rådgivande i kunddialogen. Vidare skapar du förtroende hos de du arbetar med, du är lyhörd och lyssnar in din omgivning. Du motiveras även av att agera problemlösande och du har intresset samt förmågan att fördjupa dig i komplexa problem. Du anstränger dig för att leverera effektiva lösningar med hög kvalitet. Därtill strävar du efter att hjälpa dina kunder på ett lösningsorienterat sätt och kan lösa frågor utan givna svar.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Linköping alt. Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Support agent, Linköping, kundsupport, kundtjänst, heltid, techbolag, administrera, support, service, kundservice, ekonomi, Stockholm
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund