Support Agent till Samsung!

Support Agent till Samsung!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Allt vi gör på Samsung drivs av en orubblig passion för excellens – och ett orubbligt engagemang för att utveckla de bästa produkterna och tjänsterna på marknaden. I dagens snabba globala ekonomi är förändringen konstant och innovation är avgörande för ett företags överlevnad. Som vi har gjort i 70 år har vi siktet inställt på framtiden och förutser marknadens behov och krav så att vi kan styra vårt företag mot långsiktig framgång. Som B2B Support Agent kommer du att ha en integrerad del i att säkerställa att vi håller oss på marknaden och fortsätter att berika och förenkla konsumenternas liv.

Dina arbetsuppgifter

• Hantera inkommande B2B ärenden
• Följa upp utvalda ärenden för att säkerställa att lösning/service enligt överenskommelse
• Ge kunderna snabb och rätt service kring deras frågor via telefon och mail
• Registrera kundinteraktioner och kontakter korrekt för att säkerställa bästa möjliga upplevelse

Tjänsten börjar som ett konsultuppdrag!
Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.



Din profil
Vi söker dig som är:
• Strukturerad
• Driven & effektiv
• Nyfiken
• Service inriktad
• En team player
• Flytande i såväl Svenska som engelska i tal och skrift

Din erfarenhet:
• Erfarenhet av att arbeta med dator och telefon som främsta verktyg samt navigera mellan olika system samtidigt
• Kunna kommunicera med olika avdelningar och intressenter.
• Kunna hantera upprörda kunder som kontaktar support
• Goda kunskaper inom Outlook and word
• Bas/ goda kunskaper inom Excel
• Vana av att arbeta med SLA mål
• Minimum 3 års erfarenhet från teknisk support via telefon för liknande produkter.


Om företaget
3 utav de stora ledord Samsung står för är följande:
”Vi finns för att skapa mänskliga innovationer som utmanar barriärer för att skapa en bättre värld för alla”
”Vi anser att alla bör dra nytta av tekniken. Den bör vara tillgänglig, hållbar och användas för goda syften.”
”Vi hittar ständigt nya sätt att förbättra människors liv genom att skapa innovativa produkter och tjänster.”
Genom att arbeta på Samsungs support bidrar du till att dessa ord förverkligas varje dag samtidigt som du får chansen till att utvecklas.

Vi ser fram emot att presentera oss närmare under rekryteringsprocessen. Skicka in CV och personligt brev redan idag. Urval sker löpande!

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.


Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.


Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Kontaktpersoner på detta företaget

Simon Egelius

Simon Egelius

Linnea Månsson

Christian Gerdén

Christian Gerdén

Mikael Jofalk

Mikael Jofalk
0703699869
Emelie Willman

Emelie Willman

Jacob Tormod

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Recruitive AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 januari 2023
  • Ansök senast: 3 februari 2023

Besöksadress

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
None

Postadress

Klarabergsviadukten 63
Stockholm, 10123

Liknande jobb


9 januari 2025

Kundservice projektstöd

Kundservice projektstöd

9 januari 2025

Extrajobb som Handläggare till Fastighetsjouren på Störningsjouren

Extrajobb som Handläggare till Fastighetsjouren på Störningsjouren

9 januari 2025

KUNDSERVICEMEDARBETARE

KUNDSERVICEMEDARBETARE

8 januari 2025