Support Agent till vårt Center Of Excellence

Support Agent till vårt Center Of Excellence

Arbetsbeskrivning

Vi söker en stresstålig person med mycket vana att jobba med trafiksamordning, kundtjänst eller liknande uppgifter. Gärna med erfarenhet från expressbranschen. Datavana, svenska och engelska i tal och skrift är extremt viktigt att ha med sig.
Du skall vara lättlärd, ivrig att utvecklas och viktigast att du har en stark känsla för service.
Vi finns på sex kontinenter och i fler än 220 länder och territorier. Vi erbjuder möjligheter i vårt vidsträckta nätverk med över 5 000 nav och anläggningar som gör det möjligt för oss att leverera över 15 miljoner försändelser varje dag. Vårt mål är att bidra till samhället genom att långsiktigt öka möjligheterna för våra kunder och vår verksamhet att växa under ansvar.
Vårt engagemang för att flerfaldigt bidra till det bästa för samhället, människors potential och miljön vägleder oss i allt vi gör.
Bli en del av vårt team som ständigt arbetar för att leverera dagens viktigaste försändelse för någon någonstans. På FedEx blir du en del av ett team som hjälper till att knyta samman världen genom att möjliggöra global handel som hjälper företag att växa, gemenskaper att blomstra och människor att utvecklas. Via stöd, utveckling och möjligheter, både personligt och professionellt, formar vi en kultur där människor levererar enastående upplevelser och service i världsklass.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: FedEx Express Huvudkontor UPPLANDS VÄSBY
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 april 2024
  • Ansök senast: 17 maj 2024

Postadress

Saturnusvägen 3
UPPLANDS VÄSBY, 19443

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024