Support and Customer Care

Support and Customer Care

Arbetsbeskrivning

Trivs du med att arbeta i ett högt tempo, ta mycket eget ansvar och brinner för kundkontakt? Är du en person med passion för att skapa kundnytta med fokus på kvalitet och service? I sådana fall är Oneflow företaget för dig.
Oneflow skakar om avtalshantering i grunden. Vi tror på kraften som finns i digitalt och att utmana traditionella synsätt. Vårt koncept är unikt och vårt mål är att leda innovationen och bli en global kändis inom avtalshantering. Idag är vi ett gäng på ca 65+ anställda som alla delar en tydlig vision, mål och en stark sammanhållning. För närvarande har vi många olika sorters kunder i flera olika länder, och vår starka tillväxt pekar på att vi är något riktigt stort på spåren.
Vad vi söker hos dig
Du är organiserad, empatisk, ansvarstagande, nyfiken och extremt serviceinriktad. Du ser både snabba och långvariga lösningar där andra ser problem, och du är mån om att alltid ge kunden den bästa tänkbara upplevelsen. Du lär dig snabbt, motiveras av ett högt tempo och fungerar lika bra i ett team som på egen hand.
Ansvar
Som Support & Customer Care hos Oneflow kommer du vara första kontakten när det gäller alla former av support och förfrågningar från våra kunder. Du arbetar proaktivt för att säkerställa att våra kunder har rätt kunskap för att lyckas med Oneflow. Du kommer också vara ansvarig för övriga administrativa uppgifter i samband med onboarding av nya kunder. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av:
Ta emot, hantera och samordna ärenden från våra befintliga kunder
Dokumentera funktionalitet och driva vårt Help Center framåt
Kontouppsättning och onboarding av nya kunder
Analysera kundens interaktion med applikationen och arbeta fram förslag till förbättringar tillsammans med vårt Produktteam
Stötta vår ekonomiavdelning med viss administration.

Vårt mål är att ge våra kunder service i världsklass! Vi vill att våra kunder alltid ska tala gott om sin upplevelse med Oneflow, och det är din förmåga som gör det möjligt.
Kvalifikationer
Som Support & Customer Care på Oneflow bör du ha en mycket god förmåga att kommunicera med människor på alla nivåer inom en organisation. Du förväntas vara strukturerad, självgående och ordningsam i ditt arbete. Du förstår värdet av att vara effektiv och tålmodig, och du är pedagogisk och engagerad i ditt sätt att kommunicera.
Önskade egenskaper:
Strukturerad och metodisk
Mycket service minded och har en “kunden kommer först”-mentalitet
Pedagogisk, lätt för att förklara även tekniska detaljer på ett enkelt sätt
Duktig på att formulera dig i både tal och skrift
Teknisk förmåga och intresse för digitala applikationer och IT
Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
Akademisk examen är meriterande, men ej ett krav
2-3 års relevant erfarenhet från supportarbete är en fördel, men ej ett krav

Våra fördelar och förmåner
Som Support & Customer Care kommer du få internutbildning för att utvecklas i kundhantering och support. Vi investerar i våra anställda och sätter upp individuella mål och utvecklingsmöjligheter för alla medarbetare.
Startupmiljö = tydlig vision och mål plus fartfylld, rolig och öppen arbetskultur
Konkurrenskraftigt kompensationspaket med generösa förmåner
Tjänstepension och friskvårdsbidrag
Fint kontor mitt i Stockholm
Möjlighet att påverka din egen utveckling och karriär
Kunniga och inspirerande kollegor
Möjlighet till kompetensutveckling

Ansök genom att skicka in cv och personligt brev där du berättar mer om varför rollen är intressant och varför du skulle vara en bra match. Vi återkommer vi så fort som möjligt!
Vi värderar självklart jämställdhet och mångfald högt i vår organisation och strävar därför efter ett team som speglar samhällets mångfald.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oneflow AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 oktober 2020
  • Ansök senast: 1 december 2020

Postadress

Linnégatan 9
Stockholm, 11447

Liknande jobb