OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Oneflow är en snabbt växande tech startup med kontor i hjärtat av Stockholm. Vi har skapat en plattform som automatiserar hela kontraktsprocessen från början till slut, allt på samma plattform. Vi gör klumpiga, statiska kontrakt till hjälpsamma, smarta kontrakt. Processer är snabbare, beslut är bättre och erbjudanden går smidigare. Vår plattform skapar ett enklare, smidigare och smartare sätt för team i alla former och storlekar att hantera sina kontrakt - precis som magi. Kom och skapa underverk med oss!
Trivs du med att arbeta i ett högt tempo, ta mycket eget ansvar och brinner för kundkontakt? Är du en person med passion för att skapa kundnytta med fokus på kvalitet och service? I sådana fall är Oneflow företaget för dig.
Vad vi söker hos dig
Du är organiserad, empatisk, ansvarstagande, nyfiken och extremt serviceinriktad. Du ser både snabba och långvariga lösningar där andra ser problem, och du är mån om att alltid ge kunden den bästa tänkbara upplevelsen. Du lär dig snabbt, motiveras av ett högt tempo och fungerar lika bra i ett team som på egen hand.
Ansvar
Som Support & Customer Care hos Oneflow kommer du vara första kontakten när det gäller alla former av support och förfrågningar från våra kunder. Du arbetar proaktivt för att säkerställa att våra kunder har rätt kunskap för att lyckas med Oneflow. Du kommer också vara ansvarig för övriga administrativa uppgifter. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av:
Ta emot, hantera och samordna ärenden från våra befintliga kunder
Dokumentera funktionalitet och driva vårt Help Center framåt
Analysera kundens interaktion med applikationen och arbeta fram förslag till förbättringar tillsammans med vårt Produktteam
Hålla i kundwebinarier
Stötta vår ekonomiavdelning med viss administration.
Vårt mål är att ge våra kunder service i världsklass! Vi vill att våra kunder alltid ska tala gott om sin upplevelse med Oneflow, och det är din förmåga som gör det möjligt.
Kvalifikationer
Som Support & Customer Care på Oneflow bör du ha en mycket god förmåga att kommunicera med människor på alla nivåer inom en organisation, både muntligt och skriftligt. Du förväntas vara strukturerad, självgående och ordningsam i ditt arbete. Du förstår värdet av att vara effektiv och tålmodig, och du är pedagogisk och engagerad i ditt sätt att kommunicera.
Önskade egenskaper:
Strukturerad och metodisk
Mycket serviceminded och har en “kunden kommer först”-mentalitet
Pedagogisk, lätt för att förklara även tekniska detaljer på ett enkelt sätt
Duktig på att formulera dig i både tal och skrift
Teknisk förmåga och intresse för digitala applikationer och IT
Flytande svenska och engelska i både tal och skrift
Akademisk examen är meriterande, men ej ett krav
2-3 års relevant erfarenhet från supportarbete är en fördel, men ej ett krav
Vi erbjuder
Som Support & Customer Care kommer du få internutbildning för att utvecklas i kundhantering och support. Vi investerar i våra anställda och sätter upp individuella mål och utvecklingsmöjligheter för alla medarbetare.
Låter detta som du?
Ansök genom att skicka in CV där du berättar mer om varför rollen är intressant och varför du skulle vara en bra match. Vi återkommer så fort vi kan!
Vi värderar självklart jämställdhet och mångfald högt i vår organisation och strävar därför efter ett team som speglar samhällets mångfald
Vi värdesätter jämställdhet och mångfald och strävar efter ett team som speglar dagens samhälle. På Oneflow uppmuntrar och välkomnar vi sökande med alla nationaliteter, HBTQ+, personer med funktionsnedsättning och en högskoleexamen är inget krav. Vi följer en kompetensbaserad rekryteringsprocess.