OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bli en del av ett företag som har ett brinnande engagemang för utveckling och teknik. IBM består av människor med olika bakgrunder som tillsammans löser verkliga problem för företag och organisationer över hela världen.
Vi söker nu en medarbetare för visstidsanställning 6-12 månader som har ett intresse för kundservice och teknik till vårt Lenovo Support Center. Du bör ha viss erfarenhet/kunskap av PC (hårdvara och mjukvara) sedan tidigare (eget intresse eller utbildning). Du kommer att arbeta med garantisupport under dagtid i telefon till både privatkunder och företagskunder. Vi supportar även våra tekniker ute hos kund med reservdelar och tekniska instruktioner. Jobbet innefattar hårdvara och viss mjukvara som drivrutiner och förinstallerat OS. Jobbet innebär felsökning tillsammans med kund i telefonen, t.ex fjärrstyrning mot kunds dator.
Vi söker dig som är: flexibel och drivande, har förmågan att kunna se kundens behov av ytterligare service och tjänster, drivs av att lösa kundens problem, har mycket goda teamegenskaper och du ska ha ett intresse av att följa med i den tekniska utvecklingen. Krav är att du pratar flytande svenska och engelska.
För att vara framgångsrik i rollen behöver du vara stresstålig och klara att hålla många bollar i luften. Du måste också vara lyhörd, driven och ansvarsfull. Det krävs också att du kan ta egna initiativ och är serviceinriktad.
Ansök med cv och ett personligt brev - och bli en del av ett av världens mest framgångsrika företag!