OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bli en del av ett företag som har ett brinnande engagemang för utveckling och teknik. IBM består av människor med olika bakgrunder som tillsammans löser verkliga problem för företag och organisationer över hela världen.
Vi söker nu medarbetare med ett intresse för kundservice och teknik till vårt Lenovo Support Center. Tjänsten är en visstidsanställning på heltid med timlön.
Vi tror att du är i början av din karriär, har viss erfarenhet/kunskap av PC (hårdvara och mjukvara) sedan tidigare (eget intresse eller utbildning). Erfarenhet från andra serviceyrken är meriterande.
Vi erbjuder en tjänst i vår supportavdelning, dagtid på heltid. Du kommer ge support till en av våra viktigaste kunder, samt ge stöd till våra tekniker ute hos kund med reservdelar och tekniska instruktioner. Jobbet innefattar felsökning på hårdvara och viss mjukvara som drivrutiner och förinstallerat OS.
Vi söker dig som är fokuserad och självgående, har förmågan möta kundens behov av service och support. Goda teamegenskaper och ett intresse av människor och teknik.
Krav är att du pratar flytande svenska och engelska.
Ansök med cv och ett personligt brev - och bli en del av ett av världens mest framgångsrika företag!
Vi tar emot ansökningar löpande för omgående anställning.